V formuli 1 odštevajo dneve, ko se bodo na prvi dirki sezone v Avstraliji ugasnile rdeče luči in se bo na progi za slavo in čast borilo vsaj 18 dirkalnikov. Uradno je pred začetkom sezone na startni črti prijavljenih devet moštev. Mercedes, Red Bull, Williams, Ferrari, McLaren, Torro Rosso, Lotus, Force India in Sauber sestavljajo skoraj standardno zasedbo zadnjih nekaj let. V nasprotju s prejšnjo sezono manjkata Caterham in Marussia, čeprav se pri slednji trudijo, da bi svoja dirkalnika kljub temu zapeljali po stezi že v Avstraliji, vendar pod drugim imenom – Manor F1 Team. Ekipa Manor je v formulo 1 vstopila leta 2009, vendar se je moštvo zaradi sponzorskih razlogov takrat imenovalo Virgin Racing s finančnim mogotcem Richardom Bransonom na čelu. Moštvo se je po odkupu kontrolnega deleža preimenovalo v Marussio, ki pa se je na stezi bolj kot ne borila sama s sabo in za preživetje, a prejšnjo sezono kljub temu osvojila dve točki.
Podjetje Marussia je v stečajnem postopku, kljub temu pa je uspelo ekipi Manor spremeniti lastniško strukturo in zdaj nimajo več nobenih uradnih vezi s podjetjem v stečaju. Za dirko, ki bo na sporedu 15. marca, si želijo uporabiti modificirane lanske dirkalnike, če bodo le ustrezali letošnjim pravilom, pripadla pa bi jim tudi nagrada za deveto mesto v višini 45 milijonov evrov. Tudi če dirkalnik uspešno opravi vse teste in tehnične zahteve, je vprašanje, ali bi dirkač odpeljal kvalifikacijski krog v 107 odstotkih najboljšega časa, kar bi pomenilo, da ne bi mogli nastopiti na dirki. Dirkač Williamsa Felipe Massa je glede vrnitve moštva precej skeptičen: »Če bodo več kot deset sekund počasnejši, bi bilo bolje, da se sploh ne vrnejo.« Nagrada, ki bi jo ob nastopu prejeli pri Manorju, je podobna gašenju požara s čajno žličko, zato se Bernie Ecclestone upravičeno boji, da se želi ekipa samo dokopati do milijonov, in je zato pozval lastnike Manorja, naj tolikšno vsoto deponirajo na bančnem računu, da ne bi sledilo le črpanje sredstev.
Ecclestone je bolj naklonjen ekipam Force Indie, Lotusa in Sauberja, čeprav zadnji v lanski sezoni ni osvojil niti točke, kar se je zgodilo prvič v zgodovini in je še dodatno poglobilo finančno krizo, kljub temu pa je žarek upanja posvetil na vodjo švicarskega moštva Monisho Kaltenborn: »Imamo dva nova dirkača Marcusa Ericssona in Felipeja Nasra, nad katerima sem navdušena. Sta zelo talentirana in motivirana. Prejšnja sezona je bila za nas porazna, toda to je preteklost, treba je gledati v prihodnost.« Sauberju se je uspelo izogniti bankrotu, pomoč je ponudil tudi alfa in omega formule 1 Ecclestone.
Pri Force Indii so imeli prav tako težave s prilivom finančnih sredstev, zato so izpustili prva testiranja, saj v Jerez niso mogli nikogar poslati. Niti pri Lotusu ne rastejo rožice, saj plače niso izplačevali že Kimiju Räikkönenu, pa je minila celotna sezona, zdaj je verjetno še huje, ko Pastor Maldonado dirkalnik uniči skoraj vsakič, ko se usede vanj. Ecclestone bo omenjenim ekipam predčasno nakazal 30 milijonov ameriških dolarjev, da bi premostili finančne težave in poplačali obveznosti do dobaviteljev. Moštva so sredstva zaslužila s trženjem komercialnih pravic in bi jih dobila izplačana med sezono. Finančna injekcija bo zalegla za sodelovanje na prvih štirih dirkah sezone, v nasprotnem primeru bi na startni ravnini v Avstraliji videli le 12 dirkalnikov, kar bi bilo predvsem komično, kraljica motošporta pa bi bila zasmehovana in ponižana.