Priprave pred novo sezono prvenstva formule 1 so v polnem teku, saj je do letošnjega svetovnega prvenstva še nekaj manj kot dva meseca. Dirkači se mudijo v Franciji na dirkališču Paul Ricard, kjer testirajo pnevmatike za mokro stezo, ki bodo na voljo v prihajajoči sezoni. Na testiranjih so sodelovale ekipe Ferrari, McLaren in Red Bull, ki so na dirkališče pripeljale dirkalnike letnika 2015, nameščenih pa nimajo nobenih posodobitev, ki bi pomenile prednost pred drugimi, odsotnimi na prvih testiranjih. Še vedno velja, da moštva lahko preizkušajo nove namestitve le na svojih lastnih poligonih, uradna testiranja pa pridejo na vrsto februarja, ko bo bolj jasno, kdo je utonil v zimski spanec in kdo je delal dneve in noči, da bi ujel ali vsaj zmanjšal zaostanek za Mercedesom. Nekateri so se čudili, zakaj v Franciji ni bilo prisotno nemško moštvo, nekateri pa so govorili o tem, da tja sploh ni bilo povabljeno. Ljubitelji teorij zarot že verjamejo, da Mercedes namenoma ni bil povabljen na dirkališče, kjer bi dobil povratne informacije o obnašanju pnevmatik, pa čeprav na dirkalniku iz prejšnje sezone. Okoliščine je razjasnil direktor Pirellijevega dirkaškega oddelka Mario Isola: »Zadovoljni smo s tem številom dirkalnikov, ki so bili prisotni na testiranjih. Če bi jih bilo na stezi več, testi ne bi mogli biti izpeljani na tak način. Ko je na mokri stezi več avtomobilov, drug drugemu pršijo dežne kaplje na čelado, zato testi ne bi bili optimalno izpeljani. Ko so pri Mercedesu izvedeli, da imamo tri dirkalnike, so rekli: 'OK, če nas potrebujete, lahko pridemo, v nasprotnem primeru bomo ostali doma.'«
Po dveh dolgočasnih sezonah, ko sta bila zmagovalca znana že skorajda vnaprej in ko se je boj vnel le med svetovnim prvakom Lewisom Hamiltonom in Nicom Rosbergom (oba Mercedes), je morda končno prišel čas, da se ponudi prostor na odru za zmagovalce še komu drugemu. Prvi kandidat, ki bi lahko obglavil dvoglavega zmaja, je zagotovo Sebastian Vettel (Ferrari), ki je pretil že prejšnjo sezono in tudi v Franciji postavil najboljši čas na mokri stezi. Nemec je že tako znan po svojih mojstrovinah v dežnih razmerah in spada v sam vrh voznikov, ki so neustrašni tudi na spolzkem. Skupaj so Vettel, Daniil Kvyat (Red Bull) in Stoffel Vandoorne (McLaren) opravili 659 krogov ali skoraj 2400 kilometrov, pri italijanskem dobavitelju pnevmatik pa so povratne informacije ocenili kot zadovoljive. Vettel je drugi v vrsti za prestol, tu pa sta še Williams in Red Bull; torej štiri ekipe, ki svoje zasedbe niso spreminjale. Svoj listek v čakalnici so zagrabili tudi pri Lotusu oziroma zdaj tovarniškem moštvu Renault, kjer bodo poskušali najti pot do stare slave, drugi bodo pobirali drobtinice.
Kako preprečiti tragedije
Medtem ko v Franciji testirajo pnevmatike, se v sosednji Švici na sedežu krovne avtomobilistične zveze (FIA) pogovarjajo o tem, kako bodo voznikom zaščitili glavo. Smrt dirkača formule 1, ki je vozil pri moštvu Marussie, Julesa Bianchia, dirkača formule 2 Henryja Surteesa ter smrti Justina Wilsona in Dana Wheldona, ki sta se ponesrečila na dirki IndyCar, so spodbudile k razvoju varnejšega dirkalnika. Nekdanji dirkač Aleksander Wurz, zdaj pa predsednik zveze dirkačev, se zavzema za uvedbo zaprtega kokpita oziroma kabine dirkalnika F1, ki bi delno zaprl prostor pred in nad čelado. Za uvedbo zaprtja kokpita so tudi dirkači, ki pri visokih hitrostih drvijo po ravninah in skozi ovinke. »Posreden dostop do glave bi pripomogel k še večji varnosti, saj se dirkači bojijo za svoje življenje. Pravilo in uvedba dodatne zaščite naj bi začela veljati šele leta 2017,« je potrdil Wurz in dodal: »Spremembe so nujne. Za zdaj ne vidim nobene druge rešitve za večjo varnost, vendar se lahko v letu dni porodi kakšna nova zamisel.« FIA se med tremi najbolj nagiba k Mercedesovi rešitvi, imenovani halo, ki precej spominja na bumerang. Takšen dizajn najbrž ne bi preprečil smrti Bianchija in Wheldona, bi pa pripomogel k temu, da dirkača ne bi zadelo odtrgano kolo drugega dirkalnika. Vse druge rešitve povzročajo težave pri preglednosti, zato lahko pričakujemo, da bo v petek sprejeta Mercedesova tehnična rešitev.