Tretja dirka letošnjega svetovnega prvenstva v formuli 1 za veliko nagrado Kitajske se je končala za varnostnim avtomobilom, prvo mesto je po krajšem odmoru spet pripadlo Lewisu Hamiltonu (Mercedes). Britanec je v Šangahju zmagal že četrtič, skupno je to njegova 35. zmaga v formuli 1. Čeprav je Nico Rosberg v drugem mercedesu sledil Hamiltonu, njegovega prvega mesta ni mogel ali pa morda celo ni smel ogroziti. »Ves konec tedna je vse teklo kot po maslu. Skozi dirko sem nadzoroval prednost in varčeval s pnevmatikami, saj nisem hotel ponoviti scenarija iz Malezije, ko nas je premagal Seb (Sebastian Vettel, op. p.). Varnostni avto mi ob koncu ni pomagal, pomembno je, da ni bil nihče poškodovan.« Ferrari se je po porazni lanski sezoni letos udomačil na odru za zmagovalce. Tudi tokrat je bil Sebastian Vettel dovolj hiter, da je ujel najnižjo stopničko. Hamilton si je podrejal konkurenco ves konec tedna, niti na dirki ni ničesar prepuščal naključju, saj je že na startno mesto pripeljal malce postrani, da bi kar hitreje zapeljal v Rosbergovo bojno linijo.
Dvomov o tem, kdo bo na čelu kolone, ni bilo, se je pa v prvem krogu odlično znašel Kimi Räikkönen (Ferrari), ki je brez usmiljenja opravil z obema Williamsoma. Najprej je odčital lekcijo mlajšemu rojaku Valtteriju Bottasu, nato je zadek pokazal še Felipeju Massi in se prilepil na Vettla. Vrstni red pri vrhu se z izjemo postankov ni spreminjal. Hamilton je križaril na prvem, Rosberg na drugem in Vettel na tretjem mestu, čeprav je do drugih postankov v garažah Vettel z lahkoto sledil superiornima mercedesoma. Rosberg se je po radijski zvezi posvetoval s svojimi inženirji: »Lewis vozi zelo počasi, če pospešim, lahko pridem blizu ali ga celo prehitim, vendar bom bolj obrabil gume. Kaj naj storim?« Svetovali so mu, naj vozi po načrtu, Hamiltonu pa povedali, naj malce pospeši. In tako sta avtomobilia na daljinsko vodenje vozila do cilja. Pozneje se je Rosberg obregnil ob Hamiltona, češ da misli le nase, s tem pa obudil spomine na njune prepire iz lanske sezone.
Ko so vodilni štirje za zadnji del šanghajske dirke namestili tršo različico pnevmatik, se je Vettlov in Räikkönenov zaostanek povečal. Ferrari tokrat s tršimi pnevmatikami ni imel možnosti presenečenja, čeprav so Vettla spodbujali: »Če lahko, vozi hitreje.« Nemec je odvrnil: »Ne morem, vozim povsem na meji.« Williamsa sta vozila osamljena na petem in šestem mestu, preostali pa so napenjali mišice v boju za sedmo mesto. Daniel Ricciardo (Red Bull) je po katastrofalnem začetku padel na začelje in se je moral prav pošteno namučiti, da je ujel deveto mesto, povsem miren ni mogel biti zaradi svojega Renaultovega pogonskega agregata, ki je na cedilu pustil moštvenega kolega. Felipe Nasr (Sauber) v krstni sezoni pridno nabira točke in je v skupnem seštevku pred rdečimi biki. Čeprav so pri McLarnu mislili, da bo ženitev s Hondo prinesla pomlad, ni tako, saj lahko v garažah lažje naredijo seznam stvari, ki jim ne povzročajo težav. Tudi tokrat so ostali brez točk. Räikkönnen se je razburjal nad počasnejšimi dirkači, ki so ga ustavljali v lovu za Vettlom. Pogosto se je drl, naj mu že odstranijo zaostale za krog.
Štiri kroge pred ciljem je Max Verstappen (Torro Rosso) na ciljni ravnini parkiral pokvarjen dirkalnik, to pa je bil razlog, da je na stezo zapeljal varnostni avto, ki je vodil parado do cilja. Na odru za zmagovalce je dirkače o občutkih pobaral nekdanji nepremagljivi tekač na 400 m z ovirami Edvin Moses, ki je prišel tudi do Rosberga in ga vprašal, kako je končati na drugem mestu. Nemec se je navzel angleškega humorja in odgovoril: »Saj res, vi ne veste, kako je končati na drugem mestu. Ni prijetno, vendar smo spet tam, kjer smo bili. Dal sem vse od sebe, vendar so se mi pnevmatike prehitro obrabile. Tokrat se ni izšlo, vendar smo zadovoljni z razliko, ki smo jo naredili v dirki s Ferrarijem.« Četrta dirka sezone bo na sporedu že to nedeljo, 19. aprila, v puščavskem Bahrajnu.