Reli v Avstraliji je bil eden najbolj enoličnih v letošnji sezoni. Ne le, da je potekal na drugi strani sveta in z osiromašeno konkurenco, na njem smo videli letos najbrž najbolj prepričljivo vožnjo zmagovalca. Sebastien Ogier je po napaki na reliju v Nemčiji prišel na avstralski makadam ponovno odlično pripravljen in odločen, da si z volkswagen polom R WRC že v deželi tam spodaj privozi svoj prvi naslov svetovnega prvaka v karieri.
Z odlično vožnjo je dobil prav vse hitrostne preizkušnje prvega in drugega dne, šele na 17. preizkušnji ga je za desetinko sekunde prvič ugnal takrat drugouvrščeni Mikko Hirvonen s citroënom DS3 WRC. Ogier je imel takrat že 45 sekund prednosti, Hirvonen pa še dodatne pol minute pred tretjim Thierryjem Neuvillem s ford fiesto WRC. Belgijec letos vozi naslovu svetovnega podprvaka naproti in je bil še edini preostali Ogierjev tekmec v boju za končno prvo mesto. Če bi prvi trije dirkači ostali v tem vrstnem redu, bi Ogier že v Avstraliji postal svetovni prvak.
Tri relije pred koncem ima 83 točk prednosti
Pred zadnjimi 29 kilometri zadnje preizkušnje Shipmans je bil vrstni red še vedno enak in pri Volkswagnu so se potihoma že pripravljali na veliko slavje. V cilju je mrgolelo fotoreporterjev, da bi ujeli trenutek, ko bi Ogier in njegov sovoznik Julien Ingrassia zmagovalno stopila na streho svojega dirkalnika. Takšen scenarij pa je preprečil le en kamen na cesti, ki je peljala proti cilju. Med tistimi, ki ga je povozil in na njem prebil gumo, je bil tudi Hirvonen. Izgubil je skoraj minuto in v skupnem seštevku zdrsnil na tretje mesto za Neuvillem.
»Že ko sem med preizkušnjo slišal za Hirvonenove težave, sem v glavi preračunal, da mi bo zmanjkala ena točka. Res škoda, saj je bil za nami praktično idealen reli. Tako suvereni letos morda sploh še nismo bili. Manjkala je samo pika na i oziroma ena točka, ki pa bo zagotovo kmalu prišla,« je s kislim nasmeškom v cilju razlagal Ogier, ki kljub šesti zmagi v sezoni po dramatičnem razpletu dogodkov in izgubi naslova v zadnjih kilometrih kajpak ni mogel biti povsem zadovoljen.
Kakšna je dejansko njegova premoč v letošnji sezoni, pove podatek, da je do zdaj osvojil 86 hitrostnih preizkušenj, drugi najuspešnejši pa je Jari-Matti Latvala z 22 najboljšimi časi. Tri relije pred koncem sezone ima francoski dirkač 83 točk prednosti, naslednjo priložnost pa bo imel v začetku oktobra na domači dirki po Franciji. Tam se bo Ogier vendarle težko osredotočil na zadnjo potrebno točko, saj bo zadnjič v vlogi tovarniškega dirkača tudi še vedno aktualni prvak Sebastien Loeb. Mikavnost epskega dvoboja dveh najboljših voznikov relija bo zagotovo težko vzdržna.