Reli Saturnus je pojem slovenskega avtomobilskega športa in prireditev, ki je v osemdesetih letih ob traso privabila okrog 180.000 gledalcev. Takrat je celotna Slovenija dihala kot eno, kar velja za dirkače, gledalce in pokrovitelje. Danes se morda Saturnusova tradicija v Sloveniji končuje, saj se je glavni pokrovitelj, ki je za promocijo in testiranje žarometov reli leta 1978 tudi ustanovil, od dirke umaknil. »Dobili so novega direktorja, ki nam je podporo odrekel, z njim pa se nam ni uspelo sestati. Poleg tega so odpadli tudi vsi njihovi partnerji in dobavitelji, tako da smo izgubili od 60 do 70 odstotkov proračuna. S Hella Saturnus Slovenija smo se pogovarjali o znesku 25.000 evrov,« je položaj največjega slovenskega relija pojasnil vodja organizacijskega odbora Viktor Levec. Čeprav so sprva razmišljali o odpovedi prireditve, so jo naposled le pripravili. Izpeljali jo bodo v le dveh dneh (23. in 24. maja), skupno bo na sporedu osem hitrostnih preizkušenj v skupni dolžini 147 kilometrov. Središče 37. relija Saturnus bo še naprej v ljubljanskih Stožicah.
»Žal obeti za prihodnost relija niso dobri. Če ne bo novega organizatorja ali bistveno drugačnih pogojev, nove ponovitve Saturnusa najbrž ne bo,« je dodal Levec. Organizatorjem je v uteho zanimiv in kakovosten seznam prijavljenih posadk. Na njem je 67 voznikov, od tega jih kar 33 prihaja iz tujine.
Startna številka 1 bo pripadla ukrajinskemu vozniku Aleksandru Saliuku (ford fiesta R5), ki je v Sloveniji dirkal že lani. Čeprav je bil zelo hiter, je zaradi napak končal le na tretjem mestu. Saliukova glavna tekmeca bosta zagotovo večkratni turški prvak Yagiz Avci (mini cooper RRC) in mladi Nemec Hermann Gassner jr. (mitsubishi lancer EVOX R4). Tudi Gassner se je tako kot Saliuk lani boril za zmago na Saturnusu, a reli končal v jarku. Med prvimi desetimi posadkami na seznamu prijavljenih sta le dve slovenski. Zmago z zadnjih dveh Saturnusov bo branil Aleks Humar (renault clio R3), ki pa z dirkalnikom z zgolj dvokolesnim pogonom na novo zmago objektivno ne more računati.