Nico Rosberg (Mercedes) bo poskušal tudi v ruskem Sočiju nadaljevati niz neporaženosti v formuli 1. Vodstvo v skupnem seštevku svetovnega prvenstva mu zagotavlja, da lahko brez dodatnega bremena preseka nadvlado Lewisa Hamiltona (Mercedes) na dirkališču ob obali Črnega morja. Hamilton je z nasmeškom in poln navdušenja nad rusko državo segel v roko predsedniku Vladimirju Putinu, od katerega je prejel pokala za uvodni dve zmagi v letih 2014 in 2015.
Divja stezosledca
Letos so se stvari zasukale v obratno smer, saj Britanec na drugem mestu skupnega seštevka krepko zaostaja, polnih 36 točk. Da je zadeva za Hamiltona še bolj stresna, sta kot stezosledca za njim Daniel Ricciardo (Red Bull), ki zaostaja le tri točke, dodatne tri točke minusa pa ima na svojem računu Sebastian Vettel (Ferrari). Nemec je na zadnji dirki na Kitajskem poskrbel, da se po garažah ni govorilo samo o dirkanju, temveč je v soj luči postavil Daniila Kvyata (Red Bull), ko je Rusa označil za torpedo, ki mora umiriti hormone. Za vse je kriv Rusov prehitevalni manever. Kvyat je pokazal, da se ne boji štirikratnega svetovnega prvaka, in se je Nemcu verbalno postavil po robu. Po skoraj dveh tednih hlajenja je tudi Vettel uvidel, da je šel morda predaleč. »Čudim se, ker je po skoraj dveh tednih to še vedno aktualna tema. Bil sem besen, ker me je Daniil zrinil v Kimija (Räikkönen, Ferrari) in je s tem pridobil mesto, midva pa sva ostala s poškodovanima dirkalnikoma. Takrat sem mu v sobi pred odhodom na oder povedal, kaj si mislim o njegovem načinu dirkanja. Nisem vedel, da so prižgane kamere. Čeprav so čustva po dirki nekoliko razgreta in rečeš tudi tisto, kar ne želiš, sem še vedno enakega mnenja. Menim, da mu nisem rekel nič žalega. Tudi po ogledu posnetka sem dobil dodatno potrditev, da sem imel prav,« se je Vettel zagovarjal zaradi vzgajanja mladega Rusa.
Kokpit bi zaprli
»Smo dirkači in dirkamo, na koncu je bil to dirkaški incident,« je povedal Nemec v svoj zagovor. Medtem ko se Vettel bolj boji za svojo kožo, pa Hamilton z izjavami kaže, kako neustrašen je. »Mislim, da je nevarnost eden glavnih elementov, ki privlačijo navijače. V nevarnosti sem vedno, ko se usedem v dirkalnik. To me spremlja od osmega leta, ko sem se prvič zavedel nevarnosti. Vem, da tvegam vsakič, ko drvim po ravnini z več kot 300 km/h. Za večjo varnost lahko zaprejo kokpit, vendar naj ga zaprejo tako, kot pri vojaškem letalu, ne pa nekaj na pol,« je poskuse dodatnih varnostnih ukrepov pokomentiral Hamilton, njegove izjave pa so letele na nov varnostni sistem zaprtega kokpita, ki ga je na prvem ruskem treningu preizkušal Red Bull. Mnenja o zaprti kabini se krešejo že od uvodne dirke v Avstraliji, ko je Fernando Alonso (McLaren) v nesreči sam zlezel iz dirkalnika, a vprašanje ostaja, kako bi bilo, če bi bil kokpit zaprt z varnostnim sistemom. Kljub nevarnostim, ki prežijo na dirkače, je v primerjavi z motociklizmom dirkanje v formuli 1 kot pretep z blazinami. Zahvale gredo na račun vedno bolj sodobnih dirkališč, kjer je varnost na prvem mestu. Nič drugače ne bo jutri v Sočiju, ko bo Hamilton lovil tretjo rusko zmago.