V vročem (prek 40 stopinj Celzija) in zelo vlažnem ozračju so vozniki formule 1 včeraj opravili prva treninga na dirkališču v Sepangu, kjer bo jutri dirka za veliko nagrado Avstralije. Mercedes je tudi na drugem prizorišču letošnjega svetovnega prvenstva v ospredju, prvi trening je dobil Britanec Lewis Hamilton, drugega pa njegov moštveni kolega, Nemec Nico Rosberg, ki je zmagal na odprtju sezone v Melbournu. Hamilton je s srebrno puščico na 5,543 kilometra dolgem krogu tesno ugnal Finca Kimija Räikkönena (Ferrari), tretji je bil Rosberg, štirikratni svetovni prvak, Nemec Sebastian Vettel (Red Bull) pa je bil na uvodnem treningu sedmi. V drugo je bil Rosbergu najbližji Räikkönen, tretji čas treninga pa je pripadel Vettlu, ki že opaža napredek pri svojem dirkalniku v primerjavi z dogajanjem v Avstraliji, ko je zaradi okvare motorja odstopil že po uvodnih krogih dirke.
Spet napeto v taboru Red Bulla
»Zunaj so nore razmere. Pri zelo, zelo visokih temperaturah je res velik izziv vse narediti pravilno. Dirkalniki so na robu zmogljivosti, pnevmatike se obrabljajo precej hitreje, kot smo pričakovali. Letos avti veliko bolj zdrsavajo. Zdi se, da so najhitrejša moštva zdaj precej bolj izenačena kot v Avstraliji, zato bomo morali do dirke še kaj izboljšati,« je povedal najhitrejši Rosberg. Vsi dirkači so na avtomobilih imeli napise v spomin na pogrešane v izginulem malezijskem letalu (v spomin na MH 270, molimo za MH 270 in podobno).
Pred malezijsko preizkušnjo je spet napeto v taboru Red Bulla, ki ga je v Melbournu doletela diskvalifikacija Daniela Ricciarda, sicer drugouvrščenega na premieri sezone, zaradi uporabe napačnih senzorjev, ki merijo pretok goriva. Svetovni prvaki menijo, da merilnik, ki ga zahteva Mednarodna avtomobilska zveza (FIA), tudi to pot ne deluje dobro, zato se nameravajo spet znajti po svoje. Sicer so se tudi uradno pritožili na diskvalifikacijo v Avstraliji, odločitev bo znana maja. »Če tudi tokrat ne bomo uskladili odčitavanja pretoka goriva, se bomo znašli v nenavadnem položaju. Seveda bomo sodelovali s FIA, a že zdaj vem, da bo podobno kot v Melbournu. Govorili bomo z direktorjem dirke Charliejem Whitingom, saj ne bi radi doživljali nove drame po dirki. Potrebujemo boljše merjenje in nadzor pretoka goriva,« je dejal šef Red Bulla Christian Horner, ki meni, da pravilo o dovoljeni porabi 100 kilogramov goriva na uro vnaša zgolj zmedo v formulo 1.