Jubilejno 900. dirko formule 1 so tokrat izpeljali v Bahrajnu, ki je gostil premierno večerno dirko pod žarometi. Zmagovalec ob jubileju je bil Lewis Hamilton (Mercedes), ki je z odra za zmagovalce nagovoril občinstvo: »To je moja prva zmaga v Bahrajnu, zato sem še toliko bolj vesel. Bilo je res vznemirljivo. Nico je dirkal izjemno in težko ga je bilo zadržati za seboj. Na koncu sem komaj zdržal in prvi prečkal ciljno črto.« Tako kot pred tednom dni je v cilj kot drugi pripeljal Nico Rosberg v drugem mercedesu, ki je bil tokrat v svoji izjavi zelo skromen: »Nerad se v cilj pripeljem na drugem mestu, tokrat ni nič drugače. Po drugi strani pa je bila to najbolj zanimiva dirka v moji karieri.« Zavedal se je, da bi bil vrstni red lahko tudi drugačen. Bolj zadovoljen je bil Sergio Perez (Force India), svoje delodajalce je osrečil s tretjim mestom.
Felipe Massa (Williams) je že na začetku uprizoril slalom, ko je s sedmega startnega položaja prišel na tretje mesto, Hamilton pa je z drugega mesta v prvem ovinku ugnal prvega s kvalifikacij Rosberga. Po zaspanem začetku, ko sta oba mercedesa vozila svojo dirko v neki drugi dimenziji, se je za njima v boju za tretje mesto odvijala prava dirkaška poslastica, ko so mišice napenjali pri Williamsu in Force Indii. Ekipa Williams tokrat ni posegla v dvoboj med Valtterijem Bottasom in Masso z ukazom iz garaž in navijači so prišli na svoj račun. Vozila sta kolo ob kolesu, ko sta se približala še Perez in Nico Hülkenberg v drugi Force Indii. Dvig adrenalina so začinili s prehitevanji drug drugega, druščina štirih dirkalnikov pa se je nekoliko razredčila z odhodi v garaže po svežo obutev za svoja vozila.
Sebastian Vettel (Red Bull), ki se v sobotnih kvalifikacijah sploh ni uvrstil v sklepni del, se je boril z moštvenim kolegom Danielom Ricciardom, ki je bil v prvem delu bistveno hitrejši in je po radijski zvezi tožil: »Tako izgubljamo čas.« Trenutek zatem je Vettel prejel ukaz, ki ga nismo vajeni: »Sebastian, spusti Daniela predse, ker je hitrejši.« Malce prednosti so imeli tisti dirkači, ki so v garaže zapeljali pred drugimi, tako da se je vrstni red kar dobro premešal in tudi Ricciardo se je kmalu znašel za Vettlom. Rosberg si je pred prvimi postanki privoščil še napad na Hamiltona, ki se mu je za trenutek celo izšel, a so postanki opravili svoje. Drugačna taktika izbire pnevmatik, ko so Rosbergu nataknili tršo različico, je povečala zaostanek, in to je pomenilo, da bo dirko končal s hitrejšo, mehkejšo različico pnevmatike.
Vse je na glavo postavil varnostni avto, ki je odpeljal nekaj krogov zaradi nesreče Estebana Gutierreza (Sauber), ki ga je pri izvozu iz garaž nasadil Pastor Maldonado v Lotusu. Sauberjev dirkač je s svojim dirkalnikom naredil pravi salto in deli so leteli po zraku in stezi. Po odhodu varnostnega avtomobila je sledilo zadnjih deset sprinterskih krogov, v katerih je Rosberg upal, da bo prišel pred Hamiltona, a je Britanec odbil vse napade, Nemcu pa je globoko v podzavesti odmeval nasvet vodilnih, naj pripeljeta oba avtomobila varno v cilj. Čeprav je bil pred ponovnim startom Ricciardo še za Vettlom, na sedmem mestu, je do konca kljub temu prehitel še tri dirkače, kot prvega je v žep pospravil Vettla. Ta je končal na zanj skromnem šestem mestu, kar je ob obilici težav z zadnjim gibljivim krilcem še sprejemljivo. Osmoljenca prihoda varnostnega avtomobila sta dirkača Williamsa, ki bi se ob normalnem poteku dirke borila za stopničke, tako pa je Massa zasedel sedmo, Bottas pa osmo mesto. Do dirke na Kitajskem je 14 dni časa, da tudi pri Ferrariju najdejo pot bližje vodilnim, saj so v boju z drugokategorniki komajda ujeli točke.