PREDSTAVITEV

FOTO: CR-V petič in za ves svet

Novi Hondin suv je odslej še bolj prostoren, na voljo bo le bencinski motor, pozneje pride še popolnoma nov hibridni sklop.
Fotografija: Prtljažnik je prostoren že v osnovi, pričakovano je dobro povečljiv, se pa druga klop podira le v razmerju 60/40, ne pa 40/20/40. FOTO: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Prtljažnik je prostoren že v osnovi, pričakovano je dobro povečljiv, se pa druga klop podira le v razmerju 60/40, ne pa 40/20/40. FOTO: Gašper Boncelj

Športni terenci so danes moda in tržna zapoved. Toda obstajajo modeli, ki so to ledino orali že pred dolgimi leti, oznaka modna muha bi bila zanje žaljiva. Takšen je primer honde CR-V, srednje velikega športnega terenca. Kariero je začel že leta 1995 in do danes našel 7,5 milijona kupcev. To je neke vrste svetovni model, saj jo izdelujejo in prodajajo na različnih kontinentih, tokratno peto izvedbo pa zdaj po Severni Ameriki začenjajo prodajati tudi v Evropi.

Več prostora

Nova CR-V ni nič večja navzven, je pa večja navznoter, kar je precejšnja odlika. Konkretno, kot doslej meri 4,6 metra, a so ji povečali medosno razdaljo in predvsem zagotovili še več prostora na drugi klopi, kjer ni niti kakega visokega sredinskega tunela in lahko dokaj solidno sedi še tretji potnik. Poleg osnovne petsedežne izvedbe bo prvič dosegljiva še sedemsedežna s tretjo vrsto, kjer bo prostor pač bolj za dva nižjerasla potnika.

Ročica samodejnega brezstopenjskega menjalnika CVT, ki deluje mirno, če vozimo mirno. FOTO: Gašper Boncelj
Ročica samodejnega brezstopenjskega menjalnika CVT, ki deluje mirno, če vozimo mirno. FOTO: Gašper Boncelj
Prenovljena je tudi za volanom, kjer sta ergonomija in slog solidna, morda pa ne tako izpiljena in napredna kot v katerem evropskem tekmecu. CR-V je glede na predhodnico nekoliko bolj oddaljena od tal, s sprednjim pogonom znaša oddaljenost 19 cm, s štirikolesnim za 1 cm več. Avtomobil je bogato varnostno opremljen in na preizkusu Euro NCAP pričakuje najvišjo oceno.

Dizlovo slovo

Uvodoma jo poganja le 1.5-litrski bencinski motor; gre za štirivaljni motor s spremenljivim krmiljenjem ventilov in turbopolnilnikom, kot ga v osnovi poznamo že iz modela civic, v tem primeru pa je pripravljen v dveh različnih izvedbah moči. V povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom zmore 127 kW (173 KM) ter navor 220 Nm, kadar pa za prenos skrbi brezstopenjski samodejni menjalnik CVT, znaša moč 142 kW (193 KM). Je kar v Hondinem slogu, da je ponudba v smislu pogona omejena, za koga tudi nenavadna. Novinka ima namreč v osnovni opremi le sprednji pogon in takrat le ročni menjalnik, pri štirikolesnem pogonu je men­jalnik lahko ročni ali samodejni CVT.

CR-V ima za zdaj le bencinski motor, pogon je lahko sprednji ali štirikolesni. FOTO: Gašper Boncelj
CR-V ima za zdaj le bencinski motor, pogon je lahko sprednji ali štirikolesni. FOTO: Gašper Boncelj
Kar pomembna in radikalna novost je, da dizelskega motorja ni več, čeprav je bil vsaj v Evropi in v Sloveniji v tem modelu dokaj priljubljen. To naj bi prihodnje leto nadomestil popolnoma nov hibridni sklop, ki bo kombinacija bencinskega in dveh električnih motorjev, kar pomeni nekakšen Hondin rendez vous s tem pogonom. A do takrat bo, kot rečeno, CR-V vozila le na bencin, na ceno pa še čakamo.
Čeprav je CR-V dolga kot doslej (460 cm), je v kabini precej bolj prostorna. FOTO: Gašper Boncelj
Čeprav je CR-V dolga kot doslej (460 cm), je v kabini precej bolj prostorna. FOTO: Gašper Boncelj

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije