Oglaševanje

 


(za ogled potrebujete program Adobe Reader)


 

 
 
 
 
 
Letošnje leto je za nas še posebej veselo, saj praznujemo 55-letnico izhajanja časopisa Delo. Časopis, ki od 1. maja 1959 spremlja in zapisuje dogajanje tako v Sloveniji kot drugod po svetu, ima tudi pomembno družbeno vlogo. Zgodbe naših izkušenih novinarjev in urednikov niso le neme opazovalke, ampak dogajanje tudi ustvarjajo. Zanimive in kredibilne zgodbe so tiste, ki vsakodnevno prepričajo več kot milijon bralcev, da vedno znova posežejo po njih – na papirju v obliki časopisa ali revije, vedno pogosteje pa tudi na tabličnih računalnikih in pametnih telefonih. Naše poslanstvo ni le zaveza bralcem, ampak tudi vam, spoštovanim poslovnim partnerjem, ki z oglasi delite svoje zgodbe o uspehu z našimi bralci. Ker smo v času, v katerem je edina stalnica sprememba, se zavedamo, da moramo ponuditi oglaševalske rešitve, s katerimi se boste še bolj približali svojim uporabnikom. Najboljše rešitve nastajajo v sodelovanju, zato sprejmite prijazno povabilo v našo družbo in skupaj z nami začnite ali nadaljujte svojo zgodbo o uspehu. Prepričani smo, da bomo skupaj v okviru vseh Delovih edicij našli pravo kombinacijo za vas. Izbor je bogat: časnika Delo in Slovenske novice, tedenske časopisne priloge, kot so Ona, Deloindom, Polet in Vikend, dva nedeljska časopisa Nedelo in Nedeljske novice, mesečna priloga Plus 50, revije Onaplus, Polet fit, Deloindom+ ali katera od spletnih izdaj naših medijev in odmevnih dogodkov naše družbe. Zaupanje, da vam bomo oblikovali komunikacijski splet, s katerim boste v najkrajšem času dobili največ za vloženi denar in hitreje dosegli zastavljene poslovne cilje, je eden izmed ključnih dejavnikov. Želimo si, da bi tudi v prihodnje skupaj z vami snovali nove smernice z drznimi, inovativnimi, edinstvenimi in učinkovitimi komunikacijskimi rešitvami.
 
Dragica Grilj,
direktorica trženja
 
 
 
Kontakti:
- Za oglase v tisku nam pišite na naslov oglasi@delo.si oz. nas pokličite na telefonsko številko (01) 47 37 500.
- Za oglase na spletni strani in iPadu pišite gdč. Marjani Volk na naslov marjana.volk@delo.si oz. pokličite na telefonsko številko (01) 47 37 564.
 
 
 
Slovenske novice: najbolj bran slovenski časnik
 
Doseg: 325.000 bralk in bralcev
Povprečna tiskana naklada: 75.937 izvodov
 
Že dve desetletji najbolj priljubljen časopis v Sloveniji. Bralcem prinaša širok nabor vsebin – sočasno informira, pojasnjuje, komentira in ponuja obilo razvedrila. Zgodbe malega človeka iz vsakdanjega okolja so zaščitni znak časopisa, ki je prisoten po vsej Sloveniji ter presega generacijske in tudi regionalne razlike. Slovenske novice so daleč najbolj bran slovenski časnik.
 
Posebnosti naših bralcev
 
18 % prebivalcev Slovenije, ki so stari med 10 in 49 let, bere Slovenske novice. Slovenske novice bere 10 % slovenskih osnovnošolcev, srednješolcev in študentov. Med bralci je kar 109.000 takih, ki so glavni nakupni člani v gospodinjstvu. Slovenske novice imajo velik doseg med moškimi v starostnem razredu od 36 do 49 let (46.000 bralcev) in v tem segmentu imajo največjo prednost pred drugimi dnevnimi časopisi. 

 

Tematske priloge in sklopi:
  • Ponedeljek: Finale
  • Torek: Ona, Raj doma
  • Sreda: Delo in dom, Astronovice 
  • Četrtek: Turistična tribuna 
  • Petek: Vikend, Na zdravje 
  • Sobota: Okusi

 

 
 
 
Slovenskenovice.si - najhitreje rastoči slovenski novičarski spletni portal
 
Število mesečnih uporabnikov: 446.863
Število prikazov: 17,3 milijona
(podatka za maj 2014, vir: MOSS).
 
Osrednji novičarski spletni portal slovenskenovice.si odlikujejo zgodbe, ki jih piše vsakodnevno življenje. Obveščajo o vsem, kar zadeva življenje ljudi pri njih doma in v soseščini. Portal objavlja najbolj aktualne novice s preverjenimi podatki, pri čemer je pri nekaterih temah hitrejši od konkurence in postaja čedalje bolj citiran vir tudi pri drugih medijih. Več kot 80 odstotkov novic je lastnih, ustvarjenih iz vrst uredništva spletne in tiskane izdaje Novic. Portal je s prenovo postal še bolj odprt in dostopen bralcem.
 
Posebnosti naših uporabnikov:
 
Med našimi uporabniki je 53 % moških in 47 % žensk. 71 % jih je odgovornih za nakupe v svojem gospodinjstvu. Bralci so na portalu aktivni in odzivni – vsebine pogosto delijo s prijatelji na družabnih omrežjih in so aktivni prijatelji strani Slovenske novice na Facebooku. Slovenskenovice.si dosegajo 24 % osnovnošolcev, dijakov oz. študentov.
 
 

 

Več informacij o priložnostih za oglaševanje v medijih družbe Delo, d. d.

 

 

nova
mobilna
aplikacija
stara aplikacija bo delovala samo še
mobilne trgovine