Oglaševanje

 


(za ogled potrebujete program Adobe Reader)
 


 

 
 
 
 
 
 
"V nove izzive!"
 
 
Današnji dinamični časi zahtevajo hiter odziv in privlačne komunikacijske rešitve. Vedno smo bili prepričani, da najboljše nastajajo v sodelovanju, zato vas vljudno vabim v našo družbo in skupaj bomo našli najboljšo rešitev za vašo komunikacijo z več kot milijonom slovenskih bralcev, ki nas redno berejo.
 
 
Paleta Delovih blagovnih znamk, kamor lahko umestimo vaše zgodbe, je bogata. S sodelavci oglasnega trženja smo vam vedno na voljo, ko iščete strokovnega sogovornika, svetovanje in ponujene nove rešitve. Naši tržniki so tisti, ki najbolje poznajo bralce in medije, zato vam bodo svetovali in našli najboljše rešitve in optimalen preplet medijskih kanalov za predstavitev vaše zgodbe, izdelka ali storitve v naših izdajah. 
 
 
V časopisni hiši Delo pripravljamo v letu 2015 novosti, ki bodo popestrile naš bogati nabor edicij. Med njimi naj izpostavimo novo prilogo Rekord in mobilno aplikacijo Mična. Tako se bo našim tiskanim edicijam vsak četrti četrtek v mesecu pridružila nova priloga Rekord, ki bo priložena tako časopisu Delo kot Slovenskim novicam. V njej bomo osvetlili manj znane strani vrhunskega športa in športnikov, seveda pa bomo poročali tudi pomembnih športnih dogodkih. Odlična priložnost za oglaševalce, ki so podporniki športa. Z mislijo na aktivno ciljno skupino smo razvili novo aplikacijo za mobilne naprave, ki smo jo poimenovali Mična. Razveselile se je bodo ženske, ki so rade na tekočem s smernicami v modi in kozmetiki, a zato, da bodo v koraku z modo, ne odhajajo zgolj v tujino. Mična bo sledila trendom, ki so na voljo v Sloveniji, iskala najboljše ponudnike, predstavljala novosti in bo zato zagotovo najboljša izbira oglaševalcev, ki potrebujejo celovito podporo.
 
 
Dragica Grilj,
direktorica trženja
 
 
 
 
 
Kontakti
 
 
- Za oglase v tisku nam pišite na naslov oglasi@delo.si oz. nas pokličite na telefonsko številko (01) 47 37 500.
- Za oglase na spletni strani in iPadu pišite gdč. Marjani Volk na naslov marjana.volk@delo.si oz. pokličite na telefonsko številko (01) 47 37 564.
 
 
 
Predstavitev Slovenskih novic: najbolj bran slovenski časnik
 
 
Doseg: 336.000 bralk in bralcev
Povprečna tiskana naklada: 74.475 izvodov
 
 
Že dve desetletji najbolj priljubljen časopis v Sloveniji. Bralcem prinaša širok nabor vsebin – sočasno informira, pojasnjuje, komentira in ponuja obilo razvedrila. Zgodbe malega človeka iz vsakdanjega okolja so zaščitni znak časopisa, ki je prisoten po vsej Sloveniji ter presega generacijske in tudi regionalne razlike. Slovenske novice so daleč najbolj bran slovenski časnik.
 
 
Posebnosti naših bralcev
 
 
19 % prebivalcev Slovenije, ki so stari med 10 in 49 let, bere Slovenske novice. Slovenske novice bere 11 % slovenskih osnovnošolcev, srednješolcev in študentov. Med bralci je kar 105.000 takih, ki so glavni nakupni člani v gospodinjstvu. Slovenske novice imajo velik doseg med moškimi v starostnem razredu od 36 do 49 let (47.000 bralcev) in v tem segmentu imajo največjo prednost pred drugimi dnevnimi časopisi. 

 

Tematske priloge in sklopi:
  • Ponedeljek: Finale
  • Torek: Ona, Raj doma
  • Sreda: Delo in dom, Bulvar 
  • Četrtek: Turistična tribuna, Polet, Rekord (1x mesečno)
  • Petek: Vikend, Na zdravje 
  • Sobota: Okusi
  • Nedelja: nedeljske Novice

 

 
 
 
Portal Slovenskenovice.si - ena največjih in vsebinsko najbogatejših slovenskih spletnih strani
 
 
Število mesečnih uporabnikov: 494.874
Število prikazov: 21,2 milijona
(podatka za november 2014, vir: MOSS).
 
 
Osrednji novičarski spletni portal slovenskenovice.si odlikujejo zgodbe, ki jih piše vsakodnevno življenje. Obveščajo o vsem, kar zadeva življenje ljudi pri njih doma in v soseščini. Portal objavlja najbolj aktualne novice s preverjenimi podatki, pri čemer je pri nekaterih temah hitrejši od konkurence in postaja čedalje bolj citiran vir tudi pri drugih medijih. Več kot 80 odstotkov novic je lastnih, ustvarjenih iz vrst uredništva spletne in tiskane izdaje Novic. Portal je s prenovo postal še bolj odprt in dostopen bralcem.
 
 
Posebnosti naših uporabnikov:
 
 
Med našimi uporabniki je 51 % moških in 49 % žensk. 74 % jih je odgovornih za nakupe v svojem gospodinjstvu. Bralci so na portalu aktivni in odzivni – vsebine pogosto delijo s prijatelji na družabnih omrežjih in so aktivni prijatelji strani Slovenske novice na Facebooku, ki ima že preko 100.000 sledilcev. Slovenskenovice.si dosegajo 18 % osnovnošolcev, dijakov oz. študentov.
 
 

 


Več informacij o priložnostih za oglaševanje v medijih družbe Delo, d. d.