NEW YORK – Spletno podjetje Yahoo je v drugem četrtletju letošnjega leta v primerjavi z enakim četrtletjem lani poslovalo z izgubo, prihodki pa so ostali na enaki ravni zaradi rasti stroškov za provizije oglaševalskim partnerjem. Brez tega bi Yahoo ustvaril dobiček in povečal prihodke za 15 odstotkov. Čista izguba znaša 22 milijonov dolarjev oziroma dva centa na delnico, lani pa je Yahoo ustvaril 269,7 milijona dolarjev oziroma 26 centov dobička na delnico. Čisti prihodki so nanesli 1,04 milijarde dolarjev, kar je podobno kot v drugem četrtletju lanskega leta.
Šefica zadovoljna
Brez enkratnih stroškov, kot so stroški za kompenzacije zaposlenim v delnicah, pa je Yahoo posloval z dobičkom 16 centov na delnico, kar je še vedno dva centa manj od napovedi analitikov. V podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov so se delnice Yahooja pocenile za 1,4 odstotka na 39,18 dolarja. Glavna izvršna direktorica Marisa Meyer, ki je pred tremi leti prišla od konkurenta Googla, je z rezultati zadovoljna, čeprav še ni doživela rasti čistih prihodkov, odkar je na čelu podjetja. Cena delnic Yahooja se je sicer od njenega prihoda naprej podvojila, vendar pa to ni toliko njena zasluga, temveč posledica dejstva, da so vlagatelji kupovali delnice, ker je imel Yahoo velik delež kitajske spletne trgovine Alibaba.
Rasli bodo zaradi mobilnikov
Yahoo je kos delniške pogače Alibabe prodal. Trenutno ima še vedno v lasti za 32 milijard dolarjev delnic Alibabe, s katerimi namerava ustvariti novo podjetje Aabaco. Meyerjeva zavrača skrbi in napoveduje rast prihodkov od oglasov na mobilnih aplikacijah in spletnem iskalniku. Prihodki od spletnih oglasov so od lani narasli za 3,3 odstotka na 406,7 milijona, stroški za te oglase pa so prav tako narasli, in sicer s 44 na 200 milijonov dolarjev.
Yahoo naj bi imel letos 4,6-odstotni delež 27 milijard na leto vrednega trga spletnih oglasov, kar bi bilo odstotno točko manj kot lani. Za primerjavo, Facebook naj bi imel 25,2-odstotni, Google pa 13-odstotni delež.