MINI INTERVJU

Twitter še kar noče razkriti, koliko Slovencev ga uporablja

Objavljeno 03. junij 2015 22.00 | Posodobljeno 03. junij 2015 22.00 | Piše: R. S.

Twitter postaja eden glavnih virov informacij mladih generacij. »A ne konkuriramo tradicionalnim medijem,« pravi njegov predstavnik. Na twitter gleda kot orodje za izboljšanje dosega medijev.

Pogovarjali smo se s Scottom Thwaitesom, ki bo slovenskim digitalcem v Ljubljani predaval o vlogi twitterja pri poslu.

Scott Thwaites je eden od ključnih oseb na Twitterju za Evropo. Te dni se mudi v Ljubljani, kjer je eden od govorcev na konferenci Diggit. Odlična priložnost za izmenjavo nekaj besed o dosegu twitterja v Sloveniji in njegovi vlogi prenašalca informacij. 

Tu twitter konkurira tradicionalnim medijem in v obup spravlja tiskovne agencije, ki so bile nekoč glavne raznašalke informacij, zdaj pa jim to družbeno omrežje močno hodi v zelje.


Koliko Slovencev uporablja twitter?

Tega podatka po državah ne razkrivamo. Gledano globalno pa imamo prek 302 milijona aktivnih mesečnih uporabnikov in tri četrtine jih ne živi v ZDA. Slovenija je po številu uporabnikov twitterja zelo zdrav in razvit trg. Opažamo, da so slovenski tviteraši zelo aktivni in twitter povezujejo s svojimi siceršnjimi interesi. Posebej izpostavljamo tudi naklonjenost slovenskih uporabnikov do povezovanja z blagovnimi znamkami in s podjetji na twitterju.

Nismo tekmeci tradicionalnim medijem, ampak z njimi sodelujemo v partnerstvu. 

Mlade generacije uporabljajo družbene medije kot enega glavnih virov informiranja. Tudi tviti politikov in drugih javnih osebnosti širijo novice hitreje kot klasične tiskovne agencije in mediji. Ali twitter ogroža tipično vlogo teh agencij in tradicionalnih medijev?

Na twitter gledamo kot na utrip celotnega planeta. Ko se nekje nekaj zgodi, četudi na drugi strani Zemlje ali v vašem domačem kraju, je to takoj na twitterju. Izvedeli boste, kar morate vedeti.

Prav novinarji so na twitterju izjemno aktivni. Delijo nujne novice, ponujajo analize ali preiskovalne zgodbe. Povezujejo se z bralci in odgovarjajo na njihova vprašanja in tako naprej. Nismo tekmeci tradicionalnim medijem, ampak z njimi sodelujemo v partnerstvu. Na način, da jim twitter pomaga širiti in krepiti njihove vsebine.

Razmišljate o podaljšanju dolžine tvitov prek zdajšnje omejitve 140 znakov?

Twitter je nastal kot niz sporočil z največ 140 znaki. In pokazalo se je, da je to dovolj za izjemno močno sporočilnost. V toku razvoja smo to možnost izražanja poleg besedila razširili še na fotografije, Vine posnetke, twitter kartice in nazadnje tudi na videoposnetke, ki se jih da integrirati v tvite.

Dnevno je poslanih prek pol milijarde tvitov.

Raziskave analitične skupine Pear Analytics kažejo, da 40 odstotkov tvitov vsebuje »brezzvezno babljanje« in da jih ima samo štiri odstotke novičarsko vrednost. Kaj pravite na to?

Ne razpravljamo o ugotovitvah raziskav, s katerimi nismo povezani. Lahko pa rečem, da je dnevno poslanih prek pol milijarde tvitov, med katerimi je ogromno odličnih vsebin, ne glede na to, katere interese imate. Jaz, na primer, imam zelo rad nogomet. Twitter me informira o tem, kaj se dogaja na tekmah kot tudi o vsem dogajanju na svetu, medtem ko sem na poti na konference, kakršna je Diggit. Naj dodam, da razvijamo rešitve, s katerimi bodo uporabniki še lažje našli tvite in tviteraše z vsebinami, ki bodo zanje zanimivi. Če bomo nalogo uspešno opravili, vam bo twitter ob vsakem prihodu ponudil odlično uporabniško izkušnjo in vsebine, ki bodo za vas pomembne.


 

 

Deli s prijatelji