KONKURENCA

Telemach danes uradno vstopil na trg mobilne telefonije

Objavljeno 14. junij 2012 14.19 | Posodobljeno 14. junij 2012 14.21 | Piše: STA, A. L.

V Telemachu se zavedajo, da v prvih letih še ne morejo računati na večji tržni delež.

Fotografija je simbolična

LJUBLJANA – Največji slovenski kabelski operater Telemach je danes uradno vstopil na slovenski trg mobilne telefonije. Storitve bo ponujal v omrežju slovenskega mobilnega operaterja Tušmobil. Ob tej priložnosti je vodstvo Telemacha na novinarski konferenci v Ljubljani predstavilo tudi prenovljen logotip in blagovno znamko podjetja.

»Računamo na obstoječe stranke, ki so zadovoljne z našimi storitvami, pa tudi na stranke, ki so pri drugih ponudnikih, a bodo prepoznale vrednost v naši ponudbi,« je na konferenci povedal generalni direktor Telemacha Marko Šter in dodal, da ciljajo med drugim na uporabnike obstoječih virtualnih mobilnih operaterjev.

Mobilna telefonija ne bo primarna storitev

Ob tem se zavedajo, da v prvih letih še ne morejo računati na večji tržni delež, pri čemer pa je direktorica prodaje in marketinga v Telemachu Ditka Maučec pojasnila, da mobilna telefonija ne bo njihova primarna storitev, ampak bodo z njo obogatili ponudbo za naročnike in še olajšali zlitje digitalne televizije in mobilnosti.

Naročnikom bo po navedbah družbe na voljo pestra ponudba najsodobnejših mobilnih telefonov, katerih nakup je mogoč tudi na 24 obrokov. Telemachova mobilna telefonija omogoča brezplačne klice v mobilno in fiksno omrežje Telemach. Vsak naročnik, ki bo izbral enega od štirih paketov mobilne telefonije, bo v sklopu naročniškega razmerja lahko za svoje najožje družinske člane in prijatelje sklenil dodatna tri naročniška razmerja.

Zdrava konkurenca

Konkurenca na trgu mobilne telefonije v Sloveniji, ki z več kot 105-odstotno penetracijo mobilne telefonije sodi med zrele trge mobilne telefonije, se bo z vstopom novega ponudnika storitev dodatno zaostrila.

Vodilno mesto še vedno pripada Telekomu Slovenije, ki v mobilni telefoniji nastopa z blagovno znamko Mobitel. Na drugem mestu je Simobil, sledijo Tušmobil, Debitel, Izimobil in T-2. Tako je razvidno iz poročila o razvoju trga elektronskih komunikacij za zadnje četrtletje lani, ki je objavljeno na spletni strani agencije za pošto in elektronske komunikacije.

Tušmobil z lastnim omrežjem zagotavlja 98,13-odstotno pokritost prebivalstva z GSM/EDGE-omrežjem in 79,27-odstotno pokritost z UMTS-omrežjem. Med prvimi na svetu so uporabnikom ponudili tehnologijo UMTS 900, njihovo omrežje pa danes zagotavlja komuniciranje tudi s tehnologijo HSPA+, ki omogoča hiter širokopasovni mobilni internet, navajajo v Telemachu.

Deli s prijatelji