Koliko časa ste igrico razvijali?
Aktivno leto in pol. S tem da smo začeli samo z ekipo treh, po polovici leta pa so se počasi priključili še drugi.
Zakaj ste se lotili razvoja igrice?
Vsi sodelujoči smo v svoji mladosti veliko igrali igre in skoraj vsak izmed nas ima kakšno, ki se mu je posebno vtisnila v spomin. Želimo ustvariti igro, ki bi podobne občutke pričarala svojim igralcem.
Zakaj ne raje kakšen uporaben, zabaven program?
Za igrico bi skoraj lahko rekli, da je zabaven program, mar ne (smeh)? Drugače pa globoko verjamem, da moraš v življenju delati to, kar te veseli. In prav strast do igric je tisto, kar je povezovalo tudi nas.
Kdo vse je danes v ekipi razvijalcev? Ste sami računalničarji, imate kakšnega ekonomista ali koga podobnega profila, ki bi zadevo 'monetiziral'?
Ekipa je sestavljena iz Žige Aljaža (vodja dizajna & načrtovanja igre), Matej de Cecco (ilustracije), David Krančan (teksturiranje), Julijan Šetina (3D-modeli in animacije), Domen Finžgar (pisanje zgodbe), Anže Rozman (komponiranje skladb) in jaz, ki sem igrico programiral in načrtoval. Ekonomista nimamo nobenega, imamo pa strategijo, kjer je igra brezplačna, zaslužili bomo pa z nakupi kovancev v igri.
Če bi morali ovrednotiti, koliko denarja in časa ste vložili v to igrico?
Vložili smo leto in pol dela, s tem da so nekateri delali v popoldanskem času. Denarno pa smo se približali številki 100.000 evrov (bruto), če bi vsi prejemali normalne plače in če vračunamo še druge stroške.
Koliko pa mislite, da boste z njo zaslužili?
To je veliko vprašanje ...
Zakaj ste za like uporabili ravno pujse?
Pujsi so taki prisrčni, okrogli, nobenemu ne želijo nič žalega in hitro jih lahko vzljubiš. Podobno kot v zgodbi o treh pujsih tudi naše pujse preganja volk. Od kod se je volk vzel, ni skrivnost, kako je uročil gozdne živali, pa naj igralci odkrijejo sami.
Zakaj je na voljo samo za operacijski sistem iOS? Je ne bi bilo bolj smiselno razviti za Android? Bo kdaj sploh na voljo za Android?
Primanjkovanje časa in denarja sta edina razloga, zakaj je naša igra na voljo le za iOS. Če bo dobro sprejeta med igralci, jo bomo definitivno razvili tudi za Android.
Še iščete kakšnega razvijalca? Je oblika vašega studia odprta ali je družba zaključena?
Trenutno nimamo kapacitet za najem novega razvijalca, imamo pa nekaj ambicioznih projektov, ki bi se jih radi lotili v prihodnosti, in z veseljem se pogovarjamo s talentiranimi posamezniki, ki se navdušujejo nad razvijanjem iger.
Kaj je naslednji korak vašega igralničarskega studia?
Za zdaj smo igro izdali le na slovenskem in kanadskem trgu. Naslednji korak je igro uspešno izdati v vseh državah.