USPEH

Slovenski Layer v mesecu do dodatnih šestih milijonov dolarjev

Objavljeno 29. oktober 2013 17.06 | Posodobljeno 29. oktober 2013 17.06 | Piše: T. L.

Po zmagi na tekmovanju TechCrunch Disrupt San Francisco za najboljši start up leta 2013 so v mesecu dni dobili dodatnih šest milijonov dolarjev težke semenske investicije.

S predstavitve na tekmovanju TechCrunch Disrupt San Francisco.

Dober mesec po zmagi slovenskega zagonskega (start up) podjetja Layer na tekmovanju TechCrunch Disrupt San Francisco za najboljši start up leta 2013, ko so poleg nagrade 50 tisoč dolarjev pridobili še semensko investicijo v višini 1,5 milijona dolarjev, so ustanovitelji dosegli nov mejnik.

Zbrali 7,5 milijona dolarjev

Istoimenska spletna in mobilna aplikacija je namreč v dobrem mesecu zbrala dodatnih šest milijonov dolarjev težke semenske investicije, kar pomeni, da je zbrani skupni znesek narasel na 7,5 milijona dolarjev. Med investitorji so CrunchFund, Data Collective in SV Angel, poleg njih pa še AME Cloud Ventures, Ash Patel, Fuel Capital in Greycroft.

Zaposlenih 18 ljudi, a bi številko podvojili

Podjetje Layer sta marca letos ustanovila Tomaž Štolfa (razvijal je podjetje vox.io) in ameriški poslovnež Ron Palmeri, ustanovitelj MkII Ventures in soustanovitelj Prism Skylabs, pomagal pa je zagnati Grand Central (»prerodil« se je v današnji Google Voice), OpenDNS, Scout Labs in Swivel.

Trenutno je v podjetju Layer 18 zaposlenih, v naslednjem letu pa bodo zaposlili več kot še enkrat toliko ljudi, tako da naj bi v podjetju delalo 40 ljudi.

Deset vrstic programske kode

Layer se ukvarja z razvojem istoimenskega orodja, ki bo izdelovalcem mobilnih in spletnih aplikacij olajšalo delo. Orodje Layer namreč z manj kot 10 vrsticami programske kode uspešno integrira aplikacije, ki uporabnikom omogočajo enostavno upravljanje besedilnih, slikovnih in video sporočil ter deljenje datotek med različnimi aplikacijami.

Deli s prijatelji