KITAJCI NA POHODU

Prihajata Huawei in Lenovo, padata Apple in Samsung

Objavljeno 30. julij 2014 16.26 | Posodobljeno 30. julij 2014 16.26 | Piše: STA, T. L.

Pametni telefoni kitajskih proizvajalcev so vse bolj priljubljeni.

LJUBLJANA – Kitajski proizvajalci pametnih telefonov so v preteklem letu precej okrepili svoje tržne deleže, kažejo najnovejši podatki analitske hiše IDC. Največ sta pridobila Huawei in Lenovo – Huawei je zabeležil 95-odstotno rast števila prodanih naprav, Lenovo pa skoraj 40-odstotno.

Nasprotno pa tržni delež izgubljata ameriški in južnokorejski tehnološki velikan Apple in Samsung – slednji je v drugem četrtletju prodal skoraj štiri odstotke manj naprav kot v istem obdobju lani.

Svetovni tržni delež Samsunga se je zmanjšal z 32,3 odstotka na 25,2 odstotka, delež drugouvrščenega Appla pa s 13 odstotkov na 11,9 odstotka.

Na tretjem mestu je Huawei s 6,9-odstotnim deležem svetovnega trga (lani 4,3 odstotka), na četrtem pa Lenovo s 5,4 odstotka (lani 4,7 odstotka). Južnokorejski LG je na petem mestu s 4,9-odstotnim deležem, drugi proizvajalci pa zasedajo preostalih 45,8 odstotkov trga.

Ob četrtletju rekordna prodaja

V drugem četrtletju je bilo po svetu sicer prodanih rekordnih 295 milijonov pametnih telefonov, kar je 23,1 odstotka več kot pred letom dni.

Kot so v sporočilu za javnost zapisali analitiki družbe IDC, se obdobje klasičnih telefonov bliža koncu. Kitajski proizvajalci to s pridom izkoriščajo predvsem na razvijajočih se trgih, kjer je večje povpraševanje po cenejših napravah, hkrati pa se kupci na Kitajskem očitno raje odločajo za domače proizvajalce.

Vzpon kitajskih proizvajalcev je opaziti tudi na trgu tabličnih računalnikov, kjer Apple in Samsung počasi izgubljata trg. Applov delež se je na letni ravni zmanjšal za šest odstotnih točk, Samsungov pa za slabi dve odstotni točki, so pred kratkim sporočili iz družbe IDC.

Deli s prijatelji