SPLETNA GOLJUFIJA

Pozor, bančni računi NKBM spet na udaru

Objavljeno 03. februar 2015 15.11 | Posodobljeno 03. februar 2015 15.11 | Piše: T. L.

Goljufi so se domislili novega načina, kako pretentati uporabnike spletne banke NKBM. Iz banke sporočajo strankam, naj lažnega elektronskega sporočila ne odpirajo.

Pazite se spletnih goljufij.

MARIBOR – Nova KBM komitente obvešča, da je zaznala nove poskuse spletne goljufije – phishinga. Tokrat zavajajoča elektronska sporočila (e-pošta) obveščajo prejemnike o domnevni spremembi splošnih pogojev Nove KBM, o novem sporočilu v nabiralniku in podobno, obenem pa jih spet pozivajo k izbiri povezave, ki vodi na ponarejeno prijavo v lažno spletno banko Bank@Net.

»Namen takih sporočil je enak kot pri preteklih poskusih phishinga: prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki je namenjena nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ti pa goljufom omogočajo poskus zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede,« sporočajo iz banke.

Nova KBM o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča uporabnike spletne banke in jim ponovno svetuje, naj ne odpirajo povezave oziroma se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko.

NKBM: Nikoli ne pošiljamo e-pošte

»Nova KBM nikoli, in tudi tokrat ne, ne pošilja nobenih tovrstnih sporočil. Če je po kliku na ponujeno povezavo zahtevana prijava v spletno banko, je to zanesljiv znak, da gre za prevaro. Banka tudi nikoli ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti niti jih na ta način svojim uporabnikom ne sporoča,« še stranke obveščajo iz banke in dodajajo, da so uporabniki varni, če se v spletno banko Bank@Net prijavljajo izključno prek spletne strani Nove KBM.

Kaj storiti, če ste se že prijavili v ponarejeno spletno banko?

Če so se uporabniki Bank@Neta kljub vsem opozorilom prijavili v tako ponarejeno spletno banko, naj o tem nemudoma obvestijo Novo KBM na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Stranke naj pred potrjevanjem plačil vedno pozorno pregledajo spisek plačil, ki jih potrjujejo, saj so med njimi lahko tudi ponarejena plačila. Ponarejena sporočila naj nemudoma izbrišejo.

Več informacij je uporabnikom Bank@Neta na voljo na http://www.nkbm.si, po e-pošti Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., Skypu NovaKBM.Bankanet in po telefonu na številki 02 229 27 60.
 

Deli s prijatelji