SAN FRANCISCO – Ameriška družba Facebook je v letošnjem tretjem četrtletju zabeležila 425 milijonov dolarjev (309,97 milijona evrov) čistega dobička, potem ko je v istem obdobju lani beležila 59 milijonov dolarjev (43,03 milijona evrov) čiste izgube. V podjetju dobre poslovne izide v prvi vrsti pripisujejo rasti prihodkov iz oglaševanja. Dobiček Facebooka na delnico je v tretjem trimesečju znašal 17 centov, v istem obdobju lani pa je bila izguba na delnico pri dveh centih.
Presegli pričakovanja
Prihodki družbe so se medtem med julijem in septembrom v letni primerjavi okrepili za kar 60 odstotkov, na 2,02 milijarde dolarjev, in s tem presegli tudi pričakovanja analitikov, ki so napovedovali, da bodo dosegli 1,91 milijarde dolarjev. Facebook je skoraj pol prihodkov ustvaril z oglaševanjem, vzpostavljenim na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih.
Spletno podjetje je imelo v obravnavanem obdobju 1,19 milijarde uporabnikov, potem ko jih je imelo v drugem četrtletju 1,15 milijarde. Število uporabnikov Facebooka, prilagojenega za mobilne telefone, se je na ravni trimesečja zvišalo za 6,7 odstotka, na 874 milijonov.
Pripravljeni na novo fazo
»Facebook je bil skoraj 10 let na misiji povezati svet,« je objavo poslovnih izidov pospremil soustanovitelj družbenega omrežja Mark Zuckerberg. Močni rezultati po njegovih besedah kažejo, da so pripravljeni na naslednjo fazo, to je na splet oziroma njihovo stran pripeljati še pet milijard ljudi.
Delnice družbe so po koncu uradnega sredinega trgovanja oziroma objavi poslovnih izidov poskočile tudi za 15 odstotkov. Ko pa so v družbi naknadno opozorili na upad mlajših uporabnikov, zlasti mlajših najstnikov, pa je tečaj znova nekoliko nazadoval.