VOLKSWAGEN

Je CC, ni kupe-kabriolet

Objavljeno 15. julij 2012 18.16 | Posodobljeno 15. julij 2012 18.18 | Piše: Janez Kovačič

Volkswagen CC je bil nekdaj passat CC, tako prej kot zdaj pa je to štirivratni kupe.

Volkswagen CC je štirivratni kupe, ki je v novi izdaji ohranil osnovno karoserijsko linijo. Avto za one, ki nočejo biti zelo uniformni (foto: Željko Purgar).

Prej je bil passat CC, zdaj je le še volkswagen CC. Oznaka prijazno zavaja, kajti pod dvema CC se običajno skriva avtomobil z zložljivo kovinsko streho (coupe-cabriolet). VW CC nima nič od tega – je štirivratni kupe.

Štirivratni kupeji so karoserijski oziroma oblikovni mešanci. Najprej se je rodil pri Mercedes-Benzu, kjer so povili CLS, že dolgo ga imajo tudi pri Volkswagnu. V novi izdaji je ohranil osnovno karoserijsko linijo z dolgim prednjim delom in rahlo spuščenim, torej kupejevskim zadkom. Dolžina je zelo spodobna (dobrih 480 centimetrov), kar pa je skoraj nujno, saj tako bolj očitno potrdi svoj delni kupejevski značaj.

Spogledovanje z družino

Njegova pomembna prednost, ki dokazuje, da je treba ugoditi zelo raznolikemu okusu oziroma potrebam ali zahtevam, je notranja prostornost. Kljub dejstvu, da se zadaj streha blago spušča, ni posebnih zadreg – za povprečne in malo manj povprečne. Prijazno oziroma udobno velik je tudi prtljažnik s 532 litri volumna, kar torej dokazuje spogledovanje s tako imenovanimi družinskimi kupci, pri katerih je prav to pomembni adut. Notranjost je nekako mešana: ni volkswagnovsko asketska, tudi ne prestižna. Korporacija to očitno prepušča drugim avtomobilom, ki nastajajo znotraj koncerna. In ko smo že pri tem: komu bi lahko CC konkuriral v domačem tržnem gnezdu? Morda audiju A6, ki pa je vendarle bolj imeniten, bolj premijski, s tem pa seveda tudi dražji. Ampak pri VW so nekdaj prepričano trdili, da kanibalizma znotraj korporacije ni in ga ne bo – torej ga ni in ga ne bo...

O motorju vse najboljše

Lahko bi rekel, da je motor, v tem primeru dizelski 2,0-litrski štirivaljnik TDI, ki proizvede 125 kW/170 KM pri 4200 vrtljajih (navora je za 350 Nm med 1750 in 2500 vrtljaji), temu CC pisan na pločevino. Dovolj zmogljiv (okoli 220 km/h najvišje hitrosti), sploh ne prehrupen in kljub pazljivosti daleč od tovarniško zapisane povprečne porabe ... O samodejnem menjalniku DSG zgolj vse dobro, tudi o štirikolesnem pogonu 4motion.

Komu je namenjen ta karoserijski mešanec, ki v opisani izvedbi (2,0 TDI DSG 4motion) stane 37.371 evrov (osnovna različica), in čemu? Recimo: predvsem tistim, ki bolj cenijo zunanjo obliko in drugačnost, ki pa ni bahava ali izrazito kupejevska. In jasno, nekaj denarja že morajo imeti.

Deli s prijatelji