PESTER NABOR ZNAMK

Iz Tomosa na svoje

Objavljeno 25. november 2017 08.41 | Posodobljeno 25. november 2017 08.42 | Piše: Blaž Kondža
Ključne besede: podjetje

Koprsko družinsko podjetje Aures že več kot četrt stoletja zalaga trgovine po Sloveniji z opremo priznanih znamk; motoristični sektor po krizi spet raste.

Aures zastopa pester nabor znamk motoristične opreme. FOTO: Osebi arhiv

Družinska podjetja imajo v gospodarstvu pomembnejšo vlogo, kot jim jo priznava oblast. Ne le to, da so svojevrstno gonilo ekonomije, zanimive so tudi njihove zgodbe. Takšna je tudi zgodba veletrgovinskega podjetja Aures, d. o. o., ki sega v leto 1991. Tistega leta, ko se je osamosvajala Slovenija, sta se za podjetniško pot odločila tudi Neli in Drago Trbovc, ki sta se prej kalila v koprskem Tomosu. Razpad skupne države je pustil hude posledice na Tomosu, in ker je bila prihodnost v podjetju negotova, oba pa sta imela tako izkušnje kot podjetniške delovne navade, je bila ustanovitev podjetja smiseln korak naprej. Pa tudi mlada slovenska država je takrat zelo spodbujala podjetništvo.

Sprva trije programi

»Ker sva prihajala iz Tomosa, Slovenija pa je bila mlado motoristično tržišče, ki je hlepelo po motoristični opremi, je bila ena od idej ob ustanovitvi podjetja, da kot veletrgovca pripeljeva v Slovenijo opremo za motoriste, rezervne dele ipd. Motorističnemu programu, ki je bil že na začetku zelo prepoznaven, sva dodala še program otroških triciklov in pasov za ročne ure, a smo ju pozneje opustili,« se spominja Trbovčeva. Takoj so začeli obiskovati motoristične sejme, kot je Eicma v Milanu, kjer so dobili tako ideje kot poslovne stike, in se podali na pot ekskluzivnega zastopništva kakovostnih in cenovno sprejemljivih znamk motoristične opreme za naš trg. Danes v podjetju sodelujejo še sin Matjaž, njegova žena Ines in znanec Danijel.

Pester nabor znamk

Trbovčeva se spominja, da so bile prve motoristične čelade, ki so jih zastopali, španske znamke NZI, pozneje se jim je pridružila še znamka Airoh. Uvažali so tudi usnjene torbe, usnjena oblačila in rokavice za čoperiste, kar je bilo v prvih 10 letih njihovega poslovanja zelo popularno. Sicer pa njihovo podjetje uvaža še znamke, kot so Kappa (kovčki, zaščita motorjev, čelade), Hewik, Lookwell, IGM, Ixon (zaščitna oprema za motorista), Forma (motoristična obutev), Ariete, zavorne ploščice Nissin, verižne komplete DID, rezervne dele za različne motorje, tudi za skuterje znamke Piaggio​.

Modne zapovedi motorizma

Seveda so se okusi in potrebe motoristov kot tudi modne zapovedi spreminjali in temu so v koprskem Auresu prilagajali svoj izbor. Kot pravi Trbovčeva, zadnje modne zapovedi z milanske Eicme govorijo o barvitih čeladah in škornjih, retro modernih motociklih in njim primernim oblačilom ter (diskretni) uporabi že na daleč vidne fluorescentne barve. Vsekakor pa njihov kolektiv najbolj veseli, da se je motoristični trg znova prebudil in da beležijo rast, ki je prav blagodejna glede na težavni čas nedavne gospodarske krize. Pri poslu jim pomaga tudi sodelovanje s Trgovinsko zbornico Slovenije. Vseeno pa si želijo, da bi TZS ob razlagah zakonodaje in informiranju še bolj vključila motoristični sektor, čeprav se zavedajo, da ta ni med največjimi. Blaž Kondža

 

Deli s prijatelji