IZBRIS NEAKTIVNIH

Facebookova čistka: tudi slovenski estradniki ostali brez kopice všečkov

Objavljeno 20. marec 2015 14.05 | Posodobljeno 20. marec 2015 14.05 | Piše: Mo. S.

Najdejo se tudi taki, ki svoje oboževalce »kupujejo«.

LJUBLJANA – Pri Facebooku so 12. marca začeli tako imenovano čistilno akcijo, s katero so začeli ukinjati profile, ki niso aktivni. To seveda velja tudi za tiste, ki so jih ustvarili zato, da bi fiktivno povečali število oboževalcev in sledilcev kakšnemu estradniku oziroma znani osebnosti. Kot pravijo v podjetju, bo tako statistika sledilcev bolj resnična, zdaj pa se uresničuje deaktiviranje, ki je veliko zvezdnikov, tudi slovenskih, zadelo kot strela z jasnega: v zadnjem tednu so nekateri ostali brez zajetnega števila všečkov, s katerimi so se lahko pohvalili.

Na eni od spletnih strani se da preveriti, za koliko se je znanim osebam, glasbenim skupinam in drugim, ki imajo ustvarjeno svojo facebook stran, število všečkov v zadnjem tednu spremenilo, in večini, ki smo jih preverili, je število všečkov krepko upadlo.

Komu in za koliko je število všečkov v zadnjem tednu upadlo

  • Rihanna je izgubila dobrih 108 tisoč všečkov;
  • Miley Cyrus: več kot 37 tisoč ;
  • Severina: več kot 41 tisoč;
  • Jelena Rozga 27.355;
  • Tony Cetinski več kot 6000;
  • Ceca 64.553 všečkov;
  • Željko Joksimović skoraj 47 tisoč všečkov.

Facebookove ukrepe občutijo tudi slovenski estradniki.

  • DJ Umek je v zadnjem tednu izgubil kar 153.483 všečkov;
  • Siddharta 4714;
  • Laibach 3344;
  • Perpetuum Jazzile 2605;
  • Modrijani 1328;
  • Rebeka Dremelj pa 2897.

Nekateri oboževalce kupujejo

Matej Špehar, poznavalec družabnih omrežij, ob tem svari, da se mnogi z odprtjem profila ne zavedajo, da so s tem odprli svoj medij, ki neprestano zahteva nove vsebine. Te seveda stanejo in najdejo se tudi taki, ki svoje oboževalce »kupujejo«. V ta namen nekateri prek facebooka na primer organizirajo nagradne igre, v kateri lahko sodeluješ le, če neko objavo všečkaš, komentiraš ali deliš – torej, da pokažeš, da si na facebooku aktiven. »Niso pustili svojega lajka, komentarja, podatkov, ker ste kul, ker so navdušeni nad vašim izdelkom, ker vas bodo takoj jutri kupili v trgovini. Ne, to so storili, ker so bili plačani za to. Vsaj mislijo, da bodo plačani. In ker 99 odstotkov ljudi za svoje delo ne bo plačanih, bo sledilo razočaranje,« dodaja Špehar.

Deli s prijatelji