Spletna komunikacija in nagel razvoj družbenih medijev sta v zadnjih letih ustvarila povsem novo kategorijo delovnega mesta: vodja spletne skupnosti (t.i. community manager). Vloga, ki bi jo pred desetletjem iskali zaman, je danes marsikje že samostojno delovno mesto, pogosto pa obveznost, ki je dodeljena kar nekomu od zaposlenih.
Blagovna znamka na družbenih medijih
Komuniciranje po nitih družbenih omrežij je lahko izjemnega pomena za blagovno znamko. Skozenj lahko nadzirajo komuniciranje v realnem času, spremljajo najbolj trendne vsebine interesne panoge, opazujejo obnašanje strank, njihove želje in potrebe ter so jim na voljo za hitro pomoč in podajanje informacij v tistem trenutku, ko jih uporabniki potrebujejo. Skupek vseh premišljenih aktivnosti v pravem trenutku na pravem mestu, je lahko odločilen pri pospeševanju prodaje ali pozicioniranju znamke.
Uspešno vodenje spletne komunikacije v realnem življenju pomeni le eno – biti neprestano vsaj korak pred konkurenco.
Podjetja naj komunicirajo preudarno in načrtovano, saj jim bo to prineslo želene, dolgoročne in kredibilne informacije, zaradi katerih so se sploh odločili za spletno popotovanje.
Face it je izobraževalni seminar namenjen prav vodjem spletnih skupnosti oziroma družabnih omrežij, kot so Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, ki se bo odvil 21. junija v Ljubljani. Rdeča nit bodo predvsem uredniške vsebine, ki temeljijo na teoriji družbenih medijev, načrtovanju in vodenju. Udeležence bodo opremili z znanji in s spretnostmi, ki so potrebni za uspešno upravljanje različnih družabnih omrežij, vse skupaj pa bodo podprli s 100 primeri iz prakse.
Najpogostejše dileme, ki pestijo vodje spletnih skupnosti, so si precej podobne. Kako doseči čim boljše odzive, kako povečati zbirko uporabnikov in večno iskanje odgovorov na vprašanje, kaj z uporabniki početi po tem, ko so jih že pridobili. Slednje je odločilnega pomena, saj določa končno oceno o komunikaciji posamezne blagovne znamke na spletu.
Zastavite vprašanje in dobili boste odgovor. Ob koncu seminarja bo tudi okrogla miza, kjer bodo sodelovali vodilni strokovnjaki komunikacije v družabnih omrežjih. Moderator okrogle mize bo Miha Barborič, (Radio 1, urednik spletnih strani in community manager), ostali sodelujoči pa bodo Peter Šepetavc, (Renderspace, digitalni PR in družbeni mediji), Davorin Pavlica (Adria Media Ljubljana, spletni oblikovalec), Krištof Ramovš (Svet na Kanalu A, administrator družbenih omrežij) in Blaž Sašek (to do, agencija za spletno komuniciranje).