»Dva glavna igralca, Mattel in Hasbro, sta v smrtnem strahu,« je za FT stanje pri glavnih proizvajalcih igrač ocenil direktor raziskav pri naložbeni banki Needham & Company v San Franciscu. Kot sicer piše FT, so proizvajalci igrač pričakovali ta trend, a se mu le s težavo prilagajajo.
Pri Mattelu, ki je po prihodkih največji proizvajalec igrač, je bil letos največja prodajna uspešnica plastičen mobilni telefon, je povedal poznavalec prodaje v tem podjetju, pri čemer je izrazil bojazen za usodo punčk Barbie in avtomobilčkov Hot Wheels.
Otroci se vedno več igrajo s tehnološkimi napravicami
Največja nevarnost za proizvajalce igrač in računalniških igric sicer ni to, da se njihove proizvode vedno manj uporablja, temveč, da otroci vedno več časa porabijo za tehnološke napravice, še piše FT.
»Jasno je, da imajo mladi ljudje sposobnosti in pričakovanja, ko gre za digitalne platforme, ki jih moramo prepoznati,« pa je stanje komentiral vodja marketinga v Hasbroju John Fracotti.
Kot še izpostavlja FT, bodo danes in v prihajajočih dneh številni starši posodobili svoj »tehnološki arzenal« z novim Applovim ipadom ali s podobnimi napravicami, ki so se na tržišču pojavile pred božičem, svoje stare naprave pa z veseljem predali otrokom.