DARILA

Barbie, umakni se, otroci si želijo tablične računalnike

Objavljeno 24. december 2012 20.00 | Posodobljeno 24. december 2012 20.00 | Piše: Mi. S., STA

Dva glavna proizvajalca igrač, Mattel in Hasbro, sta v smrtnem strahu.

LONDON – »Umakni se, Barbie. Najbolj vroče darilo za otroke ob tem božiču ne bo punčka ali tovornjaček, temveč tablični računalnik,« v današnji izdaji piše Financial Times (FT). Analitiki namreč predvidevajo, da bodo ob tokratnih božično-novoletnih praznikih tudi komaj tri leta stari otroci odvijali pakete, v katerih bodo skrite tablice.

Barbie, umakni se

»Dva glavna igralca, Mattel in Hasbro, sta v smrtnem strahu,« je za FT stanje pri glavnih proizvajalcih igrač ocenil direktor raziskav pri naložbeni banki Needham & Company v San Franciscu. Kot sicer piše FT, so proizvajalci igrač pričakovali ta trend, a se mu le s težavo prilagajajo.

Pri Mattelu, ki je po prihodkih največji proizvajalec igrač, je bil letos največja prodajna uspešnica plastičen mobilni telefon, je povedal poznavalec prodaje v tem podjetju, pri čemer je izrazil bojazen za usodo punčk Barbie in avtomobilčkov Hot Wheels.

Otroci se vedno več igrajo s tehnološkimi napravicami

Največja nevarnost za proizvajalce igrač in računalniških igric sicer ni to, da se njihove proizvode vedno manj uporablja, temveč, da otroci vedno več časa porabijo za tehnološke napravice, še piše FT.

»Jasno je, da imajo mladi ljudje sposobnosti in pričakovanja, ko gre za digitalne platforme, ki jih moramo prepoznati,« pa je stanje komentiral vodja marketinga v Hasbroju John Fracotti.

Kot še izpostavlja FT, bodo danes in v prihajajočih dneh številni starši posodobili svoj »tehnološki arzenal« z novim Applovim ipadom ali s podobnimi napravicami, ki so se na tržišču pojavile pred božičem, svoje stare naprave pa z veseljem predali otrokom.

Deli s prijatelji