BERLIN – Applova nova pametna ura je »preveč ženstvena« in bo kmalu odšla v pozabo, pravijo v največjem svetovnem proizvajalcu luksuznih izdelkov Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH). Šef oddelka za luksuzne ure Jean-Claude Biver je prepričan, da je pametna ura preveč podobna vsem drugim in da ima vrsto začetniških napak.
»Ura preprosto ni seksapilna. Je preveč ženstvena in preveč podobna pametnim uram, ki so že na trgu,« je Biver dejal za nemški časnik Die Welt. »Če sem čisto pošten, je kot kakšen izdelek študenta iz prvega letnika,« je bil neprizanesljiv.
Applova ura kmalu na smetišče
Biver, ki je odgovoren za luksuzne znamke ročnih ur Tag Heuer, Zenith in Hublot, ocenjuje, da bo Applova ura že v nekaj letih končala na smetišču tehnološke zgodovine, saj da ima kot mnoge druge tehnološke napravice le nekajletno življenjsko dobo.
Kot je poudaril, imajo luksuzni izdelki vedno nekaj »brezčasnega, redkega in prestižnega«, kar pa da ne velja za Applovo napravo.
Švicarske družbe Swatch nova konkurenca prav ne razburja. Že pred časom so namreč povedali, da jih Applov pohod na trg ur »ne skrbi«, piše francoska tiskovna agencija AFP.
Apple Watch, ki so ga v kalifornijskem tehnološkem velikanu predstavili v torek, bo na voljo v več stilskih različicah, v trgovinah pa bo na voljo v začetku prihodnjega leta. V ZDA bo za najcenejšo različico treba odšteti 349 dolarjev.