NOVOST

508 v terenski preobleki

Objavljeno 11. junij 2012 22.30 | Posodobljeno 11. junij 2012 22.30 | Piše: Janez Kovačič
Ključne besede: Peugeot

Tovarna napoveduje povprečno porabo 4,1 litra goriva.

Peugeot 508 je že nekaj časa na voljo v limuzinski in karavanski izvedbi, zdaj pa se bo na slovenski trg pripeljala še različica z oznako RXH. V tej izvedbi je mešanec, saj so karavanski izvedenki dodali hibridni pogonski sklop, poleg tega je na voljo tudi štirikolesni pogon, za katerega skrbi dizelski 2,0-litrski motor, ki ima 120 kW/163KM in prenaša moč na prednji kolesni par.

Tovarna napoveduje povprečno porabo 4,1 litra goriva

Zadnji kolesi poganja elektromotor, ki ima 27 kW/37 KM. Ko je združena moč obeh agregatov, je na voljo 147 kW/200 KM; navor na prednjih kolesih je 300 Nm, na zadnjih pa 200 Nm. Ta pogonski sklop je z nekaterimi malenkostnimi spremembami enak kot tisti, ki se vrti in žene peugeota 3008 hybrid 4. Tovarna napoveduje povprečno porabo 4,1 litra goriva in izpust C02 v vrednosti 107 g/km. Zraven je robotiziran 6-stopenjski menjalnik, voznik pa lahko izbira med štirimi načini vožnje (štirikolesni pogon, le na elektriko, režim skupnega delovanja obeh agregatov ipd.). Le na elektriko lahko 508 RXH pelje približno tri kilometre, vendar hitrost ne sme preseči 65 km/h, pa tudi baterija oziroma akumulator mora biti vsaj 50-odstotno poln. Peugeot Slovenija meni, da mu bo letos uspelo prodati od osem do deset vozil. Avto je v najcenejši izvedbi in s popustom na voljo za 38.990 evrov.

Deli s prijatelji