SAN FRANCISCO – Spletni portal YouTube je najel pomoč Hollywooda, da bi privabil generacijo gledalcev, bolj vajenih pametnih telefonov kot daljinskih upravljalnikov. Spletni video gigant se pripravlja na »25 ur« televizijskega programa na dan, v okviru katerega bodo nastopila tudi slavna imena »klasične« televizije.
Sto milijonov dolarjev
Stran v lasti Googla je za producente, režiserje in druge zapravila okoli 100 milijonov dolarjev. To je največji znesek za izvirne vsebine do zdaj, na youtubu pa so prepričani, da s tem vlagajo v prihodnost.
Kanali bodo uradne strani
Število tradicionalnih televizijskih gledalcev se je v zadnjih letih zmanjšalo, vse več mladih, starih od 18 do 34 let, pa vsebine spremlja prek mobilnih telefonov, tabličnih računalnikov in prenosnikov. Youtube zato poskuša ustvariti 96 dodatnih kanalov, ki bodo pravzaprav uradne strani ustvarjalcev, uporabniki pa se bodo naročili na njihove videe.
Vabljenje oglaševalcev
Dobro plačani videi, ki jih bodo ustvarjale hollywoodske zvezde, bodo, tako upa youtube, bolj gledani kot nešteti posnetki mačk in monologov uporabnikov. Z boljšim in večjim obiskom youtube upa, da bo pritegnil več oglaševalcev in hkrati pomagal spletni televizijski platformi Google TV.
Med zvenečimi imeni so za zdaj znani režiser Justin Lin, ki je sodeloval pri nanizanki Community, Anthony Zuiker (CSI) in Nancy Tellem, nekdanja predsednica zabavnega programa na CBS.