POSLOVANJE

Tudi v krizi H&M kuje dobiček

Objavljeno 27. marec 2014 17.28 | Posodobljeno 27. marec 2014 17.28 | Piše: STA, T. L.

Tekstilni koncern se ne namerava ustaviti, v več državah nameravajo letos zagnati spletno prodajo.

Nizke cene oblačil terjajo življenja.

STOCKHOLM – Švedski tekstilni koncern Hennes & Mauritz (H&M) je v prvem četrtletju poslovnega leta, od decembra do februarja, ustvaril 2,64 milijarde švedskih kron čistega dobička (296 milijonov evrov), kar je 7,3 odstotka več kot v istem obdobju leto prej. Prihodki od prodaje so se povečali za 13 odstotkov, na 32,1 milijarde kron (3,6 milijarde evrov).

Prodaja je bila še posebej dobra na Japonskem, v Južni Koreji, na Kitajskem, Poljskem, v Italiji, Grčiji, na Madžarskem in v Turčiji, so danes sporočili iz družbe.

Glavni izvršni direktor H&M Karl-Johan Persson je napovedal, da nameravajo v Španiji, Italiji in na Kitajskem letos zagnati spletno prodajo. V Franciji, kjer so spletno prodajo začeli v začetku tega meseca, je bil odziv potrošnikov po njegovih besedah zelo dober.

H&M je ob koncu februarja upravljal 3192 trgovin, vključno s franšizami, kar je 374 več kot v istem lanskem obdobju. Prihodnji mesec nameravajo odpreti prvo trgovino v Avstraliji, proti koncu leta pa še na Filipinih in v Indiji.

Deli s prijatelji