RAZPIS

Blamaža železnic: Tako smo počasni, da se ne izplača metati pod vlak

Objavljeno 18. april 2014 00.01 | Posodobljeno 18. april 2014 00.50 | Piše: T. L., STA

Hrvaške železnice so z razpisom za nov slogan izzvale val norčevanja.

Incident se je zgodil na železniški postaji.

ZAGREB – Pravo blamažo doživljajo Hrvaške železnice (HŽ), ki so v sredo objavile javni razpis za svoj novi slogan, na katerem lahko sodelujejo le študenti. Ti so svoje prve objavili na družbenem omrežju Twitter, kjer se je nato pojavila vrsta šaljivih predlogov. Javno podjetje v razpisu za najbolj kreativen slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarja, da mora biti kratek, jasen in da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno.

No, predloge so na HŽ dobili, vendar bolj malo uporabnih. Ljudje so namreč priložnost izkoristili in si dali duška. Sploh ker so v HŽ razpis objavili le nekaj dni po tem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo krčili število potniških vlakov in povezav zaradi izgub. Potniki se pritožujejo tudi nad »evropskimi« cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov.

»Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ«

Na twitter strani Hrvaških železnic (#HŽslogan) se tako zbirajo duhovite ideje in zapisi na temo hrvaških železnic. Prevladujejo domislice, povezane s počasnostjo njihovih vlakov. Denimo: »Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ«, »Če zamujate, zamujajte s stilom«, »Čas je relativen«, »Ker boljšega ne zaslužite«, »Živite hitro? Potujte počasi«, »HŽ – vožnja življenja. Celotnega življenja«, »Connecting People – Eventually« (Povezujemo ljudi – Enkrat že), »Ni vse v hitrosti«, »V 80 dneh okoli Hrvaške«, »Enkrat v življenju sem se vozil z vlakom ... še vedno potuje«, »Tako smo počasni, da se ne izplača metati pod vlak«, »Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Ista čarobnost že več kot 100 let«.

Veliko pozornosti sta požela predvsem predloga »Počasneje ne gre« in »Pridemo, ko pridemo«.

Med njimi verjetno ne bo enega od treh zmagovalcev razpisa, ki jim sicer ponujajo skromne nagrade. Prva nagrada je železniška vozovnica za potovanje po Evropi v vrednosti slabih 450 evrov, druga je vozovnica za potovanje z vlakom po Hrvaški, ki stane 185 evrov, tretja pa so promocijski izdelki podjetja.

Deli s prijatelji