TELEKOMUNIKACIJE

ZPS: Poziv k prenehanju zaračunavanja neutemeljenih stroškov

Objavljeno 01. september 2015 13.41 | Posodobljeno 01. september 2015 13.41 | Piše: M. I.

Zaračunavajo namreč nepotrebne administrativne stroške, ki škodijo potrošniku in zmanjšujejo konkurenco na trgu.

Fotografija je simbolična.

LJUBLJANA – Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) na svoji spletni strani spodbuja ljudi k podpori pozivu telekomunikacijskim operaterjem, naj prenehajo zaračunavanje neutemeljenih stroškov, pri drugih pa naj znižajo ceno na raven dejanskih stroškov. Da bi bili v naslednjem krogu pogajanj z operaterji čim uspešnejši, so začeli zbirati podpise podpore na www.zps.si. Poudarjajo, da bi marsikateri strošek moral biti vključen v stroške poslovanja operaterja in jih ta ne bi smel dodatno zaračunavati. Še posebej to velja za priključnino oziroma priključno takso pri mobilnih paketih, prenosu naročniškega razmerja in prekinitvi naročniškega razmerja.

Naj jih znižajo na dejanske stroške

Visoko postavljene cene administrativnih storitev, zlasti tistih, ki so povezane s spremembo naročniškega razmerja, namreč vodijo k izkrivljanju konkurence in bistveno poslabšujejo položaj potrošnika kot uporabnika telekomunikacijskih storitev. Zaradi dodatnih stroškov se potrošnik bistveno težje odloči za zamenjavo naročniškega paketa za primernejšega ali ugodnejšega.

Pri drugih stroških (sprememba klicne številke, prepis računa, izdaja razčlenjenega računa in zamenjava kartice SIM) si prizadevajo, da jih operaterji znižajo na raven dejanskih stroškov, ki pri tem nastanejo.

Prosijo za podporo

Potrošnike, ki se z njihovimi prizadevanji strinjajo, prosijo, da s svojim podpisom podprejo zahtevo po ukinitvi oziroma zmanjšanju stroškov administrativnih storitev. Pravijo, da bo podpora lahko pomemben del argumentov pri nadaljnjih pogovorih z operaterji, pa tudi z regulatorji trga (agencija za varstvo konkurence, agencija za komunikacijska omrežja in storitve, direktorat za informacijsko družbo, tržni inšpektorat).

Deli s prijatelji