BIZNIS ZA ENO LETO

Židanovi za urejanje facebook strani plačajo do 40 tisočakov

Objavljeno 17. marec 2015 13.22 | Posodobljeno 17. marec 2015 13.24 | Piše: Tjaša Lampret

V enem letu do 40.000 evrov: med zaposlenimi na ministrstvu ni kadrov, ki bi lahko skrbeli za spletno komuniciranje pri projektu Lokalna kakovost, zato z javnim natečajem iščejo zunanjega izvajalca.

Dejan Židan, minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

LJUBLJANA – Srečni izbranec lahko v letu dni od ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ki ga vodi Dejan Židan, prejme do 40.000 evrov. Toliko je namreč vreden javni natečaj za izvajanje spletnega komuniciranja za projekt Lokalna kakovost. Komuniciranje bo potekalo prek že vzpostavljenih spletnih kanalov, ki jih je ministrstvo uporabljalo v projektu Lokalna kakovost. 

V sklopu projekta delujeta spletna strani www.lokalna-kakovost.si, ki je bila kot eno od orodij kampanje vzpostavljena v okviru promocijske kampanje generične promocije ministrstva v letu 2013, in istoimenska facebook stran. Spletno stran je izdelala agencija Digital. Iskanje po spletu sicer ni obrodilo sadov, agencije v Sloveniji s tem imenom danes nismo našli.

Na ministrstvu so še pojasnili, da so po zaključku kampanje spletno stran obdržali, da je še aktivna in ažurirana ter, kot še dodajajo, »posreduje temeljna sporočila kampanje še naprej«.

image

Obstoječo spletno stran iz leta 2013 bodo na ministrstvu obdržali. Do zdaj jih je stala več kot 45.000 evrov. (Vir: http://lokalna-kakovost.si) 

Za spletno stran pa so že v preteklosti in bodo (glede na javni natečaj) tudi v prihodnosti skrbeli zunanji izvajalci. Zakaj zunanji izvajalci? Ker iz obstoječih kadrovskih virov na ministrstvu ni bilo mogoče zagotoviti podpore delovanju strani, je ministrstvo upravljanje spletne strani in spletno komuniciranje zagotovilo z manjšimi naročili del oziroma storitev, odgovarjajo na ministrstvu. 

Brez oglaševanja za Lokalno kakovost dobrih 45 tisoč evrov ...

Celotni stroški spletne strani od leta 2013, brez oglaševanja (vzpostavitev, nadgradnja in vzdrževanje, optimiziranje in spletno komuniciranje), so do zdaj znašali 45.042,00 evrov. Spletno stran je ustvarila agencija Digital, ki je v času kampanje 2013 tudi vršila spletno komuniciranje, so na naša vprašanja odgovorili z ministrstvu, kjer še dodajajo, da je bilo v letu 2014 izvedeno naročilo za vzdrževanje spletne strani in spletno komuniciranje z agencijo Appoteka, d. o. o, še pojasnjujejo.

Čeprav končnega zneska, koliko so do zdaj znašali stroški spletne strani skupaj z oglaševanjem, nadgradnjo, s spletnim komuniciranjem z ministrstva nismo dobili, je mogoče s precejšnjo gotovostjo oceniti, da je znesek 45.000 evrov višji za še kar nekaj tisočakov.

... za novega skrbnika v igri 40 tisočakov 

»Kakovostno spletno komuniciranje zahteva tudi posebna strokovna znanja, čas in druge veščine, česar pa ministrstvo zaradi omejenega števila zaposlenih in znanja oziroma usposobljenosti še posebno, če gre za področja, kjer na splošno delujejo specializirane ustanove, ljudje itd., ne more izvajati samo,« na ministrstvu pojasnjujejo nov javni natečaj, v okviru katerega izbranemu skrbniku v letu dni pripada do 40.000 evrov. 

Ker celotno spletno komuniciranje v sklopu projekta Lokalna kakovost do zdaj ni bilo zastavljeno na enoten način, se je ministrstvo konec leta 2014 odločilo za natečaj in izbor enega izvajalca, ki bo na podlagi postavljene strategije prevzel vse naloge spletnega komuniciranja. Izvajalec s tem prevzame tudi odgovornost za uspešnost komuniciranja, dodajajo na ministrstvu, kjer so ceno natečaja določili na podlagi predhodne raziskave trga. Rok za sprejem ponudb se je iztekel ta ponedeljek. 

Kakšne bodo obveznosti izbranega izvajalca?

In kaj si lahko obeta izbranec novega natečaja, ki se je iztekel v teh dneh? Izbrani izvajalec bo moral za vsak komunikacijski kanal zagotoviti komunikacijsko strategijo, s katero namerava »za optimalno ceno doseči najboljše rezultate za posamezne ciljne skupine«. Dosedanji rezultati? Facebook stran Lokalna kakovost je zbrala 13.500 všečkov (v mesecu marcu tri objave), na spletni strani Lokalne kakovosti občasno osvežene novičke, na elektronske novice pa je, glede na razpoložljive podatke iz razpisne dokumentacije, trenutno prijavljenih 1767 ljudi.

image

Na facebook strani Lokalna kakovost so se meseca marca letos znašle tri objave, do zdaj pa so zbrali 13.500 všečkov. Na ministrstvu si jih želijo več. (Vir: Facebook)

V razpisni dokumentaciji za javni razpis je zapisano, da bo moral izvajalec ohraniti dosedanja orodja (spletno mesto, facebook stran in e-novice), ob tem doseči boljše rezultate in predlagati nove načine spletnega komuniciranja, ki bi imeli boljše rezultate dosega in informiranosti ter vpletenosti oziroma vključenosti ciljnih skupin. »Poleg ostalega lahko predlaga npr. Instagram, spodbujanje hashtagov, spodbujanje povezav na FB (posredovanje naprej), nagradne igre, večji poudarek na slikah/oblikovanju ipd.« 

Kar se tiče vsebinskega dela, bo moral izvajalec zagotoviti pisanje in objavo bloga najmanj (enkrat tedensko), pisanje in objavo prispevkov na podstrani »Aktualno« (najmanj enkrat tedensko), pisanje in objavo novic na facebooku (najmanj dvakrat tedensko), pošiljanje e-novic (najmanj enkrat tedensko). Razpisno dokumentacijo za natečaj preberite v celoti tukajimage.

 

Deli s prijatelji