NA KOŽO

Ženske ne volijo žensk

Objavljeno 11. oktober 2017 00.35 | Posodobljeno 11. oktober 2017 00.36 | Piše: Ksenija Koren
Ključne besede: komentar

In v predsedniški palači bo naslednjih pet let moški. Ker so tako odločile ženske.

Ksenija Koren.

Slovenija še dolgo ne bo dobila ženske predsednice predvsem iz enega razloga: ker ženske ne volimo žensk. Nikakor zato, ker bi bile ženske kandidatke v katerem koli merljivem parametru slabše od moških kandidatov. V zadnjih tednih v medijih razkrivamo zlasti njihovo stopnjo izobrazbe, koliko zaslužijo, koliko imajo na računih, koliko imajo avtomobilov in koliko nepremičnin – in v vsem so pod črto kandidatke uspešnejše od kandidatov.

Bodimo iskreni, Alenka Bratušek nikoli ne bi postala predsednica vlade, če bi o tem odločali volivci. Tako kot v nedeljo, 22. oktobra, nobena kandidatka po zaprtju volišč in štetju glasov ne bo odpirala šampanjca, ker bi bila izvoljena za predsednico ali se uvrstila v drugi krog predsedniških volitev.

Veliko poslušamo o feminizaciji poklicev, za katere je treba doseči višjo izobrazbo, denimo učiteljev ali zdravnikov. Kar pa več kot o šibkih ženskah pove o šibkih moških. Eden v svetu najbolj priznanih slovenskih pravnikov dr. Boštjan M. Zupančič je pred časom dejal, da so krivi pesticidi, ki jih je prehrana vse bolj polna. Logična razlaga, čeprav so nekateri poženščeni moški komentatorji družbenega dogajanja takoj vpili, da je izjava seksistična.

V tednih pred volitvami slišimo o njihovi izobrazbi, koliko zaslužijo, koliko imajo na računih, koliko imajo avtov in koliko nepremičnin – v vsem so pod črto kandidatke uspešnejše od kandidatov.

Mogoče do moških, ker jih tlači na nivo šibkejšega spola, kar je skregano z neko preživeto družbeno normo.
V predsedniški tekmi je kar malce bizarno tekmovanje, katera je najboljša kuharica, če pa vendar že kakšno desetletje medijska krajina občuduje Jamieja Oliverja, slovenska pa Tomaža Kavčiča, s katerima svoje izdelke prodajajo tudi trgovci. Pa je dejstvo, da je letos najboljša slovenska kuharica Ana Roš, saj je bila vendar po odločitvi stroge žirije priznane strokovne revije razglašena za najboljšo kuharico na svetu!

Ampak, oglaševalci že vedo, kdo prodaja in kdo kupuje in Ane, najboljše na svetu, v večjih oglaševalskih kampanjah pač ne vidimo. Gotovo so naredili vrsto raziskav in ugotovili, da imajo, kot se kaže tudi pri predsedniških kandidatkah, ženske višjo kupno moč in jih moški, ki prodajajo, bolj prepričajo.
In v predsedniški palači bo tako naslednjih pet let moški. Ker so tako odločile ženske.


 

Deli s prijatelji