OPOMINI

Zaračunali več, kot bi smeli, denar morajo vrniti

Objavljeno 16. april 2012 17.09 | Posodobljeno 16. april 2012 17.09 | Piše: A. L.

Da bi potrošnik dobil vračilo, mora spisati zahtevek za vračilo ali se obrniti na tržni inšpektorat.

Univerzalni plačilni nalog bo zamenjal tri papirne obrazce za nakazilo denarja.

LJUBLJANA – Po spletu kroži obvestilo (objavljamo nelektorirano):

»POMEMBNO OBVESTILO ZA VSE!

Če je vaš operater Simobil, in če radi zamujate pri plačevanju mesečnih računov, torej ste dostikrat plačali opomin, imam za vas dobro novico. Si.mobil zaračuna 1,45€ za stroške opomina, kar pa seveda nebi smel, zato so sedaj dolžni povrniti vsak cent, ki so vam ga zaračunali kot strošek.
Pošlji na : Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Zadeva: zahtevek za povračilo stroškov nastalih pri plačevanju opomina položnice
Napiši: da si bil/a obveščena,da smo simobilovi uporabniki upravičeni do povrnitve stroškov, ki so nastali pri plačevanju opomina položnic, zato jih naprošaš naj ti jih povrnejo.

Dodaj še: ime , priimek, tvoja tel.št.
V roku 2 dni, ti bodo poslali mail in znesek, ki ti ga bodo povrnili..

ZADEVA PREVERJENO DELUJE!«

Za vse dvomljivce naj povemo, da je obvestilo resnično. Že pred časoma je tudi Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarjala, da »stroški opomina ne smejo preseči dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, ne smejo pa biti tudi višji od zamudnih obresti«. Tudi danes velja tako, so nam povedali v ZPS in dodali, da s konkretnim primerom niso seznanjeni: »Če je Simobil izstavljal višje stroške opomina, se potrošniki lahko obrnejo na Tržni inšpektorat RS, lahko pa zahtevajo tudi vračilo preplačanih zneskov opominov.«

To pomeni, da lahko storite enako za vsako podjetje, ki izstavi opomin in ga zaračuna po višji ceni, kot dejansko znaša izdaja opomina.

Simobil: Vsak zahtevek preučimo

V Simobilu so pojasnili, da zadeva načelno drži. »Individualno preučimo vsak zahtevek, da vidimo, kaj je razlog zanj,« pravijo v službi za stike z javnostjo. Ob tem dodajajo, da opomin predstavlja realen strošek (opozarjajo pisno in prek sporočila SMS), in izpostavljajo, da se z zamujanjem podjetju povzroča tudi poslovna škoda.

Deli s prijatelji