PROMOCIJA LOKALNE HRANE

Za Židanovih 40 tisočakov se jih je borilo pet, zmagal Spisek

Objavljeno 22. april 2015 18.02 | Posodobljeno 22. april 2015 18.02 | Piše: A. L.

Prejeli so 10 vlog, zmagalo je podjetje Spisek.

Kmečka pojedina.

LJUBLJANA – Poročali smo, da so na kmetijskem ministrstvu, ki ga vodi Dejan Židan, za urejanje strani na facebooku in pisanje bloga za enega od svojih projektov ponujali do 40 tisočakovimage. Zdaj so ga našli.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je na razpis za izvajanje spletnega komuniciranja prek spletnih kanalov ministrstva za nacionalni projekt splošne promocije lokalne hrane Lokalna kakovost (višino sredstev so omejili na 40.000 evrov) prejelo 10 vlog. Vsi prijavljeni so izpolnjevali formalne zahteve, je pa peterica med njimi prekoračila zgornjo vrednost razpisa, to je 40.000 evrov z davkom na dodano vrednost. Ministrstvo je te vloge zavrnilo kot neustrezne.

Strokovna komisija se je tako osredotočila na preostalih pet vlog, med njimi pa je po točkah zmagalo podjetje Spisek, d. o. o., ki ima sedež na Kotnikovi ulici v Ljubljani. Kljub velikemu številu prispelih vlog pa Židanovim cene ni uspelo posebej oklestiti, z ministrstva namreč sporočajo: »Vrednost pogodbe za enoletno izvajanje spletnega komuniciranja prek spletnih kanalov MKGP za nacionalni projekt splošne promocije lokalne hrane Lokalna kakovost z izvajalcem Spisek, d. o. o., je 39.693,92 evra, vključno z DDV.«

Supervizor kaže, da podjetje, katerega direktor je Boštjan Klajnščak, z državo ne posluje veliko. Sodelovali so namreč le z Mariborsko razvojno agencijo, s katero so sklenili za slabih 3100 evrov poslov.

Deli s prijatelji