SREDSTVA

Za pisarno nekdanjega predsednika 83 tisočakov

Objavljeno 19. marec 2013 22.07 | Posodobljeno 19. marec 2013 22.06 | Piše: STA, Mo. S.

Nekdanji predsednik republike ima pravico do pisarne in do dveh sodelavcev za obdobje enega leta.

Danilo Türk je minuto čez polnoč podpisal odlok o razpustitvi parlamenta in razpisal volitve

LJUBLJANA – Vlada je na današnji redni seji prerazporedila 83.000 evrov iz tekoče proračunske rezerve za kritje stroškov vzpostavitve in delovanja pisarne nekdanjega predsednika države Danila Türka. Ob pripravi proračuna namreč teh stroškov še niso načrtovali, saj ni bilo znano, kakšen bo izid volitev, je zapisano v sporočilu za javnost po seji vladi.

Za kaj bodo denar potrebovali?

Že ob pripravi proračuna je bilo dogovorjeno, da bodo sredstva, ki bi bila potrebna v primeru »aktiviranja« pisarne nekdanjega predsednika, uradu predsednika republike zagotovljena. Kot je pojasnjeno, so sredstva potrebna za pisarniški material, stroške vzdrževanja, pošte in telefonije, časopisov in literature, za izdatke za službena potovanja, nakup računalniške opreme, nakup fotokopirnega stroja, vzpostavitev ter vzdrževanje spletne strani, nakup dodatnega računalniškega materiala in ureditev prostorov.

Za kritje materialnih stroškov je namenjenih 47.000 evrov, za naložbe in investicijsko vzdrževanje pa 36.000 evrov.

Dobi tudi dva sodelavca

Pravice predsednika republike po prenehanju mandata določa zakon o zagotavljanju pogojev za opravljanje funkcije predsednika republike. Bivši predsednik republike ima tako pravico do pisarne in do dveh sodelavcev za obdobje enega leta.

Vlada je danes poskrbela tudi za prerazporeditev nekaj več kot 53.880 evrov s postavke za generalni sekretariat vlade na postavko za plače pri službi vlade za zakonodajo ter upravi za zaščito in reševanje. Prenos finančnih sredstev je posledica prenosa kadrov. Iz generalnega sekretariata vlade je namreč v službo vlade za zakonodajo odšel en uslužbenec.

Deli s prijatelji