SKRIVANJE PODATKOV

Vzajemna vložila v prenovo, koliko, ne želijo razkriti

Objavljeno 10. april 2015 11.04 | Posodobljeno 10. april 2015 11.05 | Piše: A. L.

Najeli so agencijo Futura.

Aleš Mikeln, predsednik uprave Vzajemne.

LJUBLJANA – Vzajemna zdravstvena zavarovalnica ima novi logotip, pa tudi spletno stran so prenovili. V Vzajemni pojasnjujejo, da je bila po 15 letih nujna osvežitev podobe, saj je prejšnji znak izviral še iz časov nastanke Vzajemne, to je iz leta 1999.

»Pri prenovi smo sodelovali s priznano agencijo Futura, ki je bila izbrana na razpisu in nas je prepričala tako z vsebino kot s predlogom vizualne podobe (doslej s Futuro sicer nismo sodelovali, tudi v prihodnje pa ostajamo pri sodelovanju z več agencijami, odvisno od predlogov, s katerimi se odzivajo na naše razpise za oglasne, marketinške kampanje itd.). Prilagodili smo tudi spletno stran, saj je bila prejšnja že zastarela in se ni pravilno prikazovala na različnih napravah, tako da smo zdaj s t. i. 'responsive designom' omogočili, da so vsebine ne glede na uporabljeno napravo pregledne, sklepanje zavarovanj prek spletne strani pa karseda enostavno,« pojasnjujejo iz zdravstvene zavarovalnice, na čelu katere sedi Aleš Mikeln in pri kateri ima dopolnilno zavarovanje sklenjenih 829.000 Slovencev. 

Lani je Vzajemna z marcem znižala premijo za evro (z 28,62 na 27,62 evra), a še vedno zabeležila nižje odhodke za zdravstvene storitve od načrtovanih. Zato so ob koncu leta svojim članom omogočili 15 evrov manjšo premijo za dopolnilno zdravstveno zavarovanje (skupno je to za Vzajemno pomenilo 12 milijonov evrov manj prihodka, v dveh letih pa skupno že 24 milijonov evrov manj).

Skrivnostna Vzajemna

In koliko jih je to stalo? »Ob odločitvi za novi, sodobnejši nastop na trgu, smo se zavedali, da moramo to kot vzajemna družba izpeljati v finančno racionalnih okvirih. Zato smo se odločili, da vsega ne bomo spremenili in zamenjali čez noč. Stroške smo razporedili čez daljše obdobje, skoraj dve leti, kar pomeni, da z operativnimi stroški gledano v celoti ostajamo v povsem enakih okvirih kot doslej. Tiskovine menjamo postopoma, poslovalnice opremljamo z novo podobo po potrebi (nekatere osvetljevalne table smo npr. morali zamenjati tudi zaradi zakonodaje). Ponekod pa so bile naše označbe stare že po 15 let in bi jih morali zamenjati tudi, če ne bi prenovili podobe. Skratka, gre za postopno prenovo, stroški pa so v okviru siceršnjih sredstev za marketing oziroma splošne službe.«

Ker v njihovih odgovorih cene ni razbrati, smo vnovič povprašali po konkretnih številkah, direktorica službe za odnose z mediji pri Vzajemni Petra Juvančič pa je zapisala: »Mislim, da smo v našem odgovoru kar veliko napisali. Brez skrbi, pri našem poslovanju je vse, kot mora biti, o podrobnostih poslovanja pa poročamo ustreznim organom.« Medijem in javnosti, ki jo financirajo, očitno pač ne.

Deli s prijatelji