NASVET

»Vladi in MIZKŠ svetujemo, da rešujeta probleme tam, kjer so«

Objavljeno 28. junij 2012 23.38 | Posodobljeno 28. junij 2012 23.39 | Piše: S. J.

Turk in ravnatelj Ketiš ostajata na nasprotnih bregovih, Ketiš celo meni, da se Turk na ravnateljevanje ne spozna.

Minister Žiga Turk.

MARIBOR – Prah se zaradi združitve Srednje elektro-računalniške šole (SERŠ) Maribor v Tehniški šolski center ni polegel, saj si žogico še vedno podajata minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk in ravnatelj SERŠ Ivan Ketiš.

Nič se ne bo spremenilo

Superminister zatrjuje, da bo združitev mariborskih šol minila brez posledic za dijake, učitelje in programe, ravnatelju pa naj bi s tem naredili celo veliko uslugo. Na spletni strani ministrstva so namreč zapisali: »Mag. Ketiš bo poslej razbremenjen finančnega vodenja šole, ker bo za to zadolžen direktor šolskega centra, kar pomeni, da se bo lahko še bolj posvetil pedagoškemu vodenju šole, skrbel za ohranjanje poklicev in lahko tudi širil programe, če bo to potrebno.«

Turk ni seznanjen z delom ravnatelja

Ketiš pa slednje razume kot »nepoznavanje dela ravnatelja, ki brez odločanja o finančnih sredstev težko zagotovi kvalitetno delo na šoli«. S SERŠ so sporočili: »S finančnimi sredstvi dobro poslujemo, saj smo imeli v lanskem letu 85.000 evrov presežkov prihodkov. Glede na naše rezultate ne potrebujemo druge osebe, ki bi razpolagala z našimi financami.« Odločitev ministrstva razumejo kot izraz nezaupanja šoli pri finančnih odločitvah, čeprav je šola v preteklosti dokazala, da »delujemo uspešno na pedagoškem in finančnem področju« ter »vsako leto zaključimo s pozitivno bilanco«.

Vladi in MIZKŠ svetujemo, da rešujeta probleme tam, kjer so. Pri nas jih namreč ni!

Ketiš je SERŠ, ki bo tudi po združitvi obdržala svoje ime, označil za eno najbolj varčnih šol v Sloveniji, saj imajo enega največjih deležev dijakov na učitelja in nepedagoškega delavca.

Ministrstvo naj ne zavaja javnosti

O svojih financah želijo še naprej odločati sami, zato »ministrstvo pozivamo, da ne zavaja vlade in javnosti s trditvijo, da se za dijake, učitelje in programe ne bo nič spremenilo.« Poudarjajo tudi, da bi lahko taka odločitev, da z denarjem upravlja tretja oseba, ki lahko sredstva prerazporedi kakorkoli in kamorkoli hoče, imelo negativne posledice na kakovost izobraževanja.

Mi nimamo problemov

Prav tako so poudarili, da ministrovo zopet ni navedlo nobenega strokovnega argumenta, ki bi podprl združitev. Na koncu dopisa so še zapisali: »Vladi in MIZKŠ svetujemo, da rešujeta probleme tam, kjer so. Pri nas jih namreč ni!«

 

Deli s prijatelji