TRUSTED BRAND

Vaše Slovenske novice, najbolj zaupanja vredne

Objavljeno 23. maj 2014 12.50 | Posodobljeno 23. maj 2014 12.51 | Piše: Andrej Predin

Že peto leto zapored smo v našem uredništvu brez prave konkurence med dnevniki.

Slovesna podelitev je potekala v Cankarjevem domu. Foto: Dejan Javornik

LJUBLJANA – Revija Reader's Digest je že štirinajsto leto zapored objavila rezultate obsežne mednarodne ankete, ki je potekala v desetih državah in osmih jezikih. V Sloveniji je bilo letos poslanih 185.700 anket po klasični pošti in 598.476 vprašalnikov po elektronski. Skupno so anketiranci navedli 7571 različnih blagovnih znamk iz 40 kategorij in tudi tokrat so Slovenske novice pometle z vso konkurenco ter že peto leto zapored prejele ugledno priznanje trusted brand. V sredo je bila v ljubljanskem Cankarjevem domu svečana podelitev priznanj, ki sta se ga v imenu Slovenskih novic razveselila odgovorni urednik Bojan Budja ter direktorica trženja in skrbnica blagovne znamke Dragica Grilj.

»Zraven smo, kjer koli se kadar koli zgodi kar koli za Slovenca pomembnega. Vemo, kaj pomenijo besede stiska, beda, obup, krivica. Znamo prisluhniti in to napisati. Pišemo iz ljudi za ljudi. In zato nam zaupajo! Priznanje pove o Novicah vse, nekaj malega tudi o konkurenci. In če je peto zapored, to ni več naključje!« je po zaključku slovesnosti povedal Bojan Budja. Po eni strani je priznanje dokaz, da ekipa Novic dela kakovostno in verodostojno, istočasno pa je tudi obveza, da nadaljujemo na svoji poti in ne odstopamo od visokih kriterijev. »Slovenske novice so v naboru blagovnih znamk medijske hiše Delo ena izmed ključnih, tako v doseganju širše javnosti kot v generiranju dodane vrednosti. Poslovni partnerji na eni strani in bralci največjega slovenskega dnevnega časopisa na drugi so tisti, ki postavljajo to blagovno znamko na mesto, ki ji pripada,« je nagrado komentirala Griljeva.

Pomembno priznanje

Anketiranci so v tej izvedbi ankete Slovenskim novicam namenili zavidljivih 31,3 odstotka glasov, tudi tokrat se je na drugo mesto uvrstilo Delo z 21,7 odstotka glasov, kar pomeni, da časnika iz naše hiše skupaj debelo presegata polovico vseh oddanih glasov. Kako ugledno je priznanje trusted brand, razkriva dejstvo, da je med potrošniki verjetnost nakupa izdelka, ki je prejel to priznanje, kar trikrat večja kot pri drugih izdelkih. Za Slovenske novice je to priznanje še toliko bolj pomembno, saj smo leta 2011 opravili temeljito prenovo, ki je bralcem postregla s svežo in naprednejšo podobo, pred dvema letoma pa naredila še en velik korak in v listanje ponudila tudi nedeljsko izdajo časnika.

Na svečani podelitvi so se zbrali cvetober slovenskega podjetništva in kreativnosti ter seveda številni estradniki (več na 24. strani). Že drugo leto zapored so podelili tudi priznanje za najbolj zaupanja vredne ljudi v kategorijah TV-voditelj, igralec, glasbenik, poslovnež in športnik. Priznanje so si prislužili Slavko Bobovnik, Jurij Zrnec, Tina Maze, Jan Plestenjak in Ivo Boscarol. Vsi našteti so tudi prišli na svečano podelitev, kjer so se zabavali ob nastopih Jadranke Juras in Zale Smolnikar, prireditev je povezoval Gašper Konec.

Peto zaporedno priznanje trusted brand je za ekipo Novic vnovično potrdilo, da že 23 let uspešno in korektno služimo svojim bralcem in ohranjamo najvišje standarde novinarstva. Seveda pa je za nas še vedno najbolj pomembno priznanje, da nas vsak dan lista na tisoče in tisoče bralcev doma in v tujini.

Deli s prijatelji