NA KOŽO

Vabilo iz lisičjega brloga

Objavljeno 27. januar 2013 23.15 | Posodobljeno 27. januar 2013 23.15 | Piše: Rok Tamše
Ključne besede: komentar

Zakaj Zlata lisica ne privabi več denarja?

Rok Tamše.

Ko je generalni sekretar organizacijskega komiteja tekmovanja alpskih smučark za Zlato lisico Srečko Vilar povedal, da za letošnjo tekmo niso pridobili nobenega novega pokrovitelja, sem malodane zazijal od začudenja. Prvi mož zimskega športnega spektakla, ki se je po dveh letih vrnil v mesto ob Dravi (dvakrat je Štajerce pustilo na cedilu vreme), ni bentil nad potencialnimi sponzorji, temveč je to vzel kot posledico krize v gospodarstvu. Ne gre mu oporekati korektne poslovne in diplomatske drže. Navsezadnje bo Zlata lisica potrebovala finančne podpornike tudi v prihodnje, kuhanje zamere pa bi lahko slabo vplivalo na tvorno sodelovanje z bodočimi partnerji in višanje proračuna z 1,1 milijona evrov.

Toda vseeno me je neprijetno presenetila hladnost iz krogov uspešnih slovenskih podjetij. Ta pač niso na robu preživetja, del njihove zgodbe o uspešnosti je tudi spretno prepoznavanje in hitro prilagajanje na nove oglaševalske in marketinške projekte. Že oktobra je bilo jasno, da bo prva dama slovenskega smučanja Tina Maze igrala eno glavnih vlog v tej sezoni svetovnega pokala. Torej se je dalo logično, čisto po kmečki pameti sklepati, da bo Tina Mašina velik hit Zlate lisice, kjer je vredno kovati železo, dokler je vroče. In še prihodnje leto bo natanko pol stoletja od prve mariborske tekme za svetovni pokal, zato si nedolžno domišljamo, da bi lahko podpisovali nekakšno dveletno pogodbo pod odličnimi pogoji. S tem, da bo naslednja sezona še olimpijska, torej toliko bolj vroča, Tina pa bo po vsej verjetnosti spet krojila svetovni smučarski vrh.

Zakaj Zlata lisica ne privabi več denarja?

Saj ne bi radi solili pameti marketinškim gurujem, lahko da razlogi za nepodpisovanje novih sponzorskih pogodb z Zlato lisico tičijo drugje. Morda prireditelji pod bremenom dveh odpovedi prireditve v nehvaležnih okoliščinah niso poslali dovolj prepričljivih ponudb na naslove premožnih. Vseeno so Mariborčani s pomočjo Tine napolnili blagajno s prodajo vstopnic in gostinskimi storitvami ter spravili pod streho veličastno prireditev. Tako vsaj 50. Zlata lisica ne bi smela ubežati denarju.

Deli s prijatelji