PRENOVLJEN

V Mercatorju pred vašimi očmi spečejo tudi odojka

Objavljeno 21. julij 2016 17.50 | Posodobljeno 21. julij 2016 17.50 | Piše: Ajda Janovsky

Po prenovi v Šiški ponujajo več kot 35.000 vrst izdelkov.

Toni Balažič. Foto Igor Mali

Petmetrski vodni zid, razkošna notranja oprema, zapeljivi pulti za pripravljanje hrane pred kupci in priročne vroče tehnološke novosti, kot je nakupovanje s posebnimi M-skeni – to je le nekaj novosti v prenovljenem ljubljanskem trgovskem centru Mercator Šiška, ki so jih včeraj popoldne lahko prvi občudovali novinarji in gostje. Trgovino so več mesecev prenavljali vrhunski inženirji in projektanti. Prenova je bila, so poudarili gostitelji, vseeno izvedena v rekordnih petih tednih.

Ena od številnih novosti je prenovljen otroški oddelek, ki meri 800 kvadratnih metrov in ima poseben, 20 metrov širok vhod, igrala, tobogan, lego hiše in table za risanje. Ekološko ozaveščeni gostje so z velikim veseljem pozdravili tudi novico o dveh polnilnih mestih za električna vozila. Parkirna mesta v pritličju so večja kakor prej.

Pravo doživetje je bil sprehod po prenovljeni notranjosti, ki je doživela popolno stilsko preobrazbo. Oddelek z vinom spominja na kamnito vinsko klet, oddelek piva pa z bakrenimi cevmi na pivovarno. Prava paša za oči so pulti, na katerih kuharji pripravljajo hrano pred kupcem. V mesnici lahko kupec skozi steklena vrata opazuje pripravo in rezanja mesa (v posebni peči bodo prodajalci v živo pripravljali celo odojka). Pred očmi obiskovalcev nastajajo tudi slaščice, kupec pa lahko naroči, kako naj bo slaščica okrašena. Toploteka bo vsak dan ponujala več kot 70 različnih jedi, v slaščičarni je več kot 30 vrst slaščic, ki jih pripravlja invalidsko podjetje, v pekarni pa več kot 30 vrst kruha. V delikatesi, na primer, je več kot 1000 izdelkov, posebno pa so povečali izbiro sira. Tu sta največja izbira testenin v Sloveniji in nova ribarnica.

Hipermarket Šiška ponuja več kot 35.000 vrst izdelkov, od katerih je 5000 popolnih novosti, vrata pa imajo odprta tudi za lokalne proizvajalce.

Prenovljena trgovina kot prva v Sloveniji omogoča nakup s pomočjo 3M-sken blagajne, na kateri kupci sami poskenirajo izdelke s posebnimi M-skeni. Popolna novost je aplikacija M-sken mobil, ki omogoča, da z mobilnim telefonom opravite nakup enako kot z M-skenom, kmalu pa vas bo vodila tudi med policami trgovine, da boste lažje našli želene izdelke. »Mercator je v zgodovini vedno narekoval nove smernice v trgovini ne le v Sloveniji, ampak tudi v regiji. Bil je prvi trgovec pri nas, ki je uvedel lastno trgovsko blagovno znamko, kartico zvestobe, samopostrežne blagajne, spletno trgovino in še več. Inovativnost nadaljujemo s kvalitativno prenovo naše ponudbe: kupcem ponujamo nadgrajeno nakupovalno izkušnjo. Verjamemo, da nov koncept nakupovalne izkušnje prinaša dodano vrednost in korist ne le potrošnikom, ampak tudi našim poslovnim partnerjem in dobaviteljem,« je ob odprtju povedal predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič in obiskovalce popeljal po trgovini ter novosti oklical za malo revolucijo. »Mercator s prenovljeno trgovino na domačem in regijskem trgu utrjuje svoj položaj tudi z narekovanjem smernic. Želimo si, da prenovljena trgovina Mercator Šiška postane vzor in prevzame vodilno vlogo za napreden koncept nakupovanja,« je povedal Ante Todorić, predsednik Mercatorjevega nadzornega sveta in namestnik predsednika koncerna Agrokor.

 

Deli s prijatelji