USPEH V TUJINI

V krizi rastejo na tujih trgih

Objavljeno 23. februar 2014 18.45 | Posodobljeno 23. februar 2014 18.45 | Piše: P. J.

Z večjo prodajo v tujini so nadomestili izpad na domačem trgu.

LAŠKO – »V letošnjem letu bo ena od pomembnejših aktivnosti najti za Skupino Laško primernega strateškega vlagatelja ter bistveno več vlagati v razvoj in marketing naših blagovnih znamk,« je v intervjuju za glasilo Pivar dejal predsednik uprave Skupine Laško dejal Dušan Zorko.

Kriza je udarila

Pojasnil je, da so v lanskem letu premalo vlagali zaradi obremenjenosti s starimi dolgovi. V minulem letu je skupini uspelo doseči enega izmed glavnih ciljev: z bankami upnicami so se dogovorili za reprogram posojil do konca aprila 2014, ko je predviden zaključek prodajnega procesa Mercatorja. Čeprav je bilo leto 2013 za skupino težko, saj se je nadaljeval strm padec porabe potrošnikov je Zorko zadovoljen, pa jim je uspelo s povečanjem izvoza nadomestiti precejšen del izpada na domačem trgu.

»Od tujih trgov so seveda najpomembnejši tisti v regiji. Prodajo na teh trgih smo povečali, kar štejem za velik uspeh, saj je treba vedeti, da je konkurenca na teh trgih izjemna,« je dejal in dodal, da jim uspe prodajo na tujih trgih celo povečevati, kar »govori o vrhunskosti naših blagovnih znamk«.

Za delovna mesta

Spregovoril je tudi o prodaji Radenske, za katero je izkazan interes v družbi Birra Peja. Pri prodaji Mercatorja se intenzivnost pogovorov stopnjuje, dogovorjen datum za transakcijo pa je 31. 3. 2014. V ta proces prodaje je vključenih več bank, skupina pa želi za delnico Mercatorja iztržiti kar največ, saj bodo to kupnino uporabili za razdolževanje.

Kot ključen cilj za leto 2014 omenja iskanje primernega strateškega partnerja za skupino in preoblikovanje v enovito podjetje, ki bo omogočilo dodatne sinergije. Realizacija teh ciljev pa bo omogočala ohranitev delovnih mest in mladim nova delovna mesta. Zorko je za konec še dejal, da si želi čimprejšnjega konca krize in okrevanje slovenskega gospodarstva. »Vsi si želimo živeti v manj stresnih okoliščinah.« Dodal je še, da si želi, da bi leto prineslo razdolžitev, saj se bodo le tako lahko posvetili tistemu, v čemer so resnično vrhunski – v proizvodnji in prodaji piva in drugih osvežilnih pijač.

Deli s prijatelji