NOČNA MORA

V hotelu s 4 zvezdicami so jim izklopili elektriko

Objavljeno 20. september 2016 22.17 | Posodobljeno 20. september 2016 22.19 | Piše: Maja Kepic

Težko pričakovane počitnice na španski obali so se sprevrgle v pravo nočno moro.

Martina in Dalibor s hčerkico nista imela ravno prijetnih počitnic v Španiji. Foto: Dejan Javornik

HRASTNIK – Dalibor Čakarić in Martina Kavzar nista vajena luksuza, s 14-mesečno hčerko živita dokaj skromno v hrastniškem blokovskem naselju. »Kam bomo šli letos na dopust, smo se odločili že januarja, ko sva v agenciji Relax vplačala 1163 evrov za šestdnevni all-inclusive paket na španski obali v Lloret de Maru.« 
Dolgih osem mesecev je trajalo, da je končno nastopil 30. avgust in je mlada družinica odšla na težko prislužene počitnice: »Z Martino sva si že dolgo želela, da bi enkrat z letalom šli nekam dlje, kjer bi se nekaj dni zares samo razvajali. Da sva nam to željo uresničila, sva varčevala kar nekaj časa. Čeprav imam plače manj, kot je stal paket, sva ga zmogla kupiti z denarjem, ki nama je ostal od lanske dohodnine,« razloži Dalibor in z grenkim glasom doda: »Prav zaradi tega je bilo razočaranje na koncu dopusta še večje.«

Receptor je stoje spal

Družina iz Hrastnika se je prek agencije Relax nastanila v hotelu s štirimi zvezdicami Mediterranean Sand. Kot lahko preberemo na turističnih portalih, gre za hotel, ki »ponuja sodobne klimatizirane sobe z zasebnim balkonom in zunanji bazen. Sobe so elegantno opremljene in nudijo satelitsko televizijo, sef in zasebno kopalnico s sušilcem za lase ter z brezplačnim toaletnim priborom.« V hotelski samopostrežni restavraciji naj bi bile na voljo »različne kontinentalne in mednarodne jedi, zvečer se odvijajo glasbeni nastopi v živo, enkrat tedensko pa prirejajo tematske večere s ponudbo regionalnih jedi«. In še: »Hotelsko osebje vam z veseljem posreduje turistične informacije.«

A v resnici je stanje v opevanem hotelu precej drugačno, pove Čakarić: »Že prvi dan me je zmotilo, ker v naši sobi ni delala klima, voda v umivalniku pa je vedno, ko si odprl pipo, zastajala, saj odtok ni normalno požiral. Zaprosili smo za premestitev v drugo sobo, da nam je vsaj klima delala, saj je bilo zunaj zelo vroče, čez dan smo namerili več kot 35 stopinj Celzija. Ugodili so nam in mislili smo, da je naših težav konec in da se počitnice končno lahko začno.«

A dogajanje v hotelu je bilo iz dneva v dan bolj čudno: »Najprej je začelo zmanjkovati elektrike. Čez dan tega niti nismo opazili, saj je toka zmanjkalo le za kakšno uro ali dve. A ko nismo več mogli uporabljati dvigala, smo zaposlene vprašali, kaj se dogaja. Povedali so nam, da njihov šef ne plačuje računov za elektriko, zato jim jo v opozorilo, da morajo poravnati dolgove, izklapljajo. Hotelskim delavcem se je videlo, da niso zadovoljni, eden od zaposlenih mi je povedal, da že dva meseca niso dobili plače. Osebje je bilo zato razumljivo zdolgočaseno in nejevoljno. Pa tudi njihovi delavniki so bili nenormalni; tako rekoč 24 ur na dan smo v hotelu srečevali iste zaposlene, ki so bili na koncu dneva že na smrt utrujeni. Enkrat sem receptorja zalotil za pultom, ko je kar stoje spal!«

Delavci
 podtaknili požar?

Predzadnji dan njihovega dopusta je v hotelu dokončno počilo: »Ker lastnik očitno še vedno ni poravnal računov, so elektriko izklopili. Hotel je bil ves večer v temi, dvigala spet niso delovala, mi pa smo bili z majhnim otrokom v tretjem nadstropju. Nato smo se vsi nagnetli v jedilnici, a očitno so imeli tudi štedilnike samo na elektriko, saj so bili za večerjo na voljo le hladni obroki. V all-inclusive ponudbi je bila zajeta tudi pijača, a le tista iz aparatov, ki pa logično niso več delali. Osebje nam je zato ponudilo sokove iz steklenic, vendar so za njih hoteli plačilo. Gostje se s tem seveda nismo strinjali, zato smo se kar sredi jedilnice glasno sprli. Stanje je bilo alarmantno,« se spominja Čakarić, ki se je po pomoč obrnil na Relaxovo predstavnico v Lloret de Maru.

Odziv predstavnice Relaxa 

Turistično agencijo Relax smo vprašali, ali so seznanjeni z dogajanjem v hotelih Mediterranean Sand in Sun Village ter ali bodo z njima v prihodnosti še sodelovali, vendar nam na ta vprašanja niso odgovorili. Posredovali so nam le odgovor Tinkare Grilc, njihove predstavnice v Lloret de Maru, ki nam je povedala: »Dan po prihodu gostov, 31. 8. dopoldne, sem imela v hotelu Mediterranean Sand informativno srečanje z družino Čakarić. Na tem sestanku so opozorili na glasno delovanje klime in na umivalnik, ki ne požira vode dovolj hitro. Še v času informativnega sestanka je gost prejel ključe nove sobe. Skupaj smo odšli v novo dodeljeno sobo. Družina je bila z novo nastanitvijo zadovoljna. Dan pred odhodom (5. 9.) me je gost Čakarić s telefonskim sporočilom ob dveh popoldne seznanil, da je v hotelu izpad električne energije in da ne delujejo dvigala, kosilo in voda pa sta hladna. Ker sem bila s sedmimi preostalimi gosti na izletu v Figueresu, sem poklicala v hotel, kjer mi je receptorka rekla, da poskušajo odpraviti težavo izpada električne energije in da bo ta na voljo do večera. Z gospodom Čakarićem sva se domenila, da se oglasim v hotelu ob 19.30. Čez kakšni dve uri sem dobila od naše partnerske agencije informacijo, da izpada električ- ne energije ne bo mogoče hitro odpraviti in da bo treba obe naši družini nemudoma preseliti v hotel Oasis, ki je oddaljen pet minut od hotela Mediterranean Sand. Družina Čakarić se je v novem hotelu prijavila ob 20.30.«

»Najprej smo jo celo večnost čakali, da je sploh prišla, saj da je bila na nekem izletu. Ko smo ji potarnali o težavah in zahtevali reklamacijo, nam je zabrusila, kaj se gremo, ali bomo potem reklamirali tudi previsoke temperature! Kaj ima vreme z obsednim stanjem v hotelu, kjer smo bili nastanjeni, še danes ne razumem,« se razburja Dalibor.

Družino so nato vendarle preselili v drug hotel, ki je bil od Mediterranean Sanda oddaljen nekaj kilometrov: »Nič ne rečem, v tem hotelu je bilo vse okej, a tam smo bili tako ali tako samo eno noč, naslednji dan smo namreč že imeli polet za domov. V šestih dneh smo tako kar trikrat pakirali! Plačali smo več kot tisoč evrov, na koncu pa od dopusta zaradi selitev in nenehnih živčnih vojn nismo imeli nič!«

Na poti domov sta se Dalibor in Martina pogovarjala še z nekaterimi drugimi potniki, ki so bili prek Relaxa v Lloret de Maru: »Družina, ki so jih nastanili v hotelu Sun Village, ki ima istega lastnika kot Mediterranean Sand, nam je povedala za še bolj bizarno situacijo: tudi njih so namreč evakuirali v drug hotel, saj je v Sun Villageu zagorelo, požar pa naj bi podtaknili kar delavci hotela, ki prav tako že dolgo niso dobili plače. Nenavadno se mi zdi, da Relax sodeluje s takšnimi hoteli. Njihova predstavnica je v Lloret de Maru, kot vem, že od začetka junija in bi lahko vedela, kakšno je stanje v hotelih, s katerimi delajo. A na Relaxu o tem od nje baje niso dobili nobene informacije!« 

Deli s prijatelji