VOJNA

TV3 z odvetniki nad Pink TV zaradi kraje logotipa?

Objavljeno 29. februar 2012 18.53 | Posodobljeno 29. februar 2012 18.54 | Piše: D. P.

Menijo, da ne gre za zavajanje, ampak poigravanje z besedami.

TV3 ali Pink? Ne, ampak Pink TV3.

LJUBLJANA – Pink TV si je (vsaj deloma) prilastil logo odhajajoče TV3, na kar so se slednji že odzvali. Zavoljo registracije podjetja in kršitve pravic iz blagovne znamke TV3 so že segli po določenih pravnih ukrepih.

Angažirali so odvetnika

»Prva TV, d. o. o., je seveda seznanjena z dejstvom, da je bila registrirana gospodarska družba s firmo TV3 televizijska dejavnost, d. o. o. Zaradi kršitve pravic iz blagovne znamke TV3, ki jo ima registrirana naša družba, smo prek naših pooblaščencev, Odvetniške družbe Vesel & Devjak, na družbo TV3, d. o. o., ter na njenega ustanovitelja že naslovili poziv in zahtevo, da takoj prenehajo kršiti našo blagovno znamko, saj gre za dejanje nelojalne konkurence in kaznivo dejanje neupravičene uporabe tuje oznake ali modela, kar vse nam povzroča tudi občutno premoženjsko in nepremoženjsko škodo. Če Odvetniška družba Vesel & Devjak v postavljenem roku ne bo prejela pisne izjave, da bo kršitev odpravljena, bomo seveda sprožili vse ustrezne sodne postopke za zaščito naših interesov,« so povedali na TV3.

Kraja intelektualne lastnine

Očitno je, da se želi Pink TV otresti slabega slovesa, ki ga je imel v preteklosti. Po spremembi lastniškega deleža so se razmere v podjetju v zadnjih mesecih izboljšale (zaposleni dobivajo honorarje), a zgoraj omenjene poteze jim ne morejo biti v čast in ponos. V tem primeru gre za krajo intelektualne lastnine, predvsem pa za zavajanje konkurence. S tem so seznanjeni tudi na TV3.

»Slovenski trg v teh kaotičnih časih kar kliče po igrivosti, pestrosti in novih vsebinah, zato smo imenu nove televizije dodali trojko – kot tretja komercialna televizija, lahko pa se poigramo z besedami, da gre v tretje rado,« odgovarjajo na vse očitke na Pink TV.

Zavajali s cenikom

»Prav tako smo seznanjeni z obstojem cenika, kjer se navaja kombinacija logov TV3 in Pink. Tudi ta cenik predstavlja kršenje naše blagovne znamke in zanj velja vse zgoraj navedeno. Tudi v tem primeru, kot v vseh ostalih podobnih, bodo naši pooblaščenci nemudoma ukrepali in sprožili sodne postopke. Odvetniška družba Vesel & Devjak ima naše splošno pooblastilo, da maksimalno zaščiti naše interese, kar bo nedvomno tudi storila in ne dvomimo, da bo pri tem učinkovita in uspešna.«

Sportklub, Šport klub in Šport TV

Vse skupaj spominjajo na še eno televizijsko vojno. Pred leti sta se za blagovno znamo Sportklub borili dve pravni osebi. Druga od teh si je potem omislila Športklub, a je bila  po sodni odločbi primorana slednja opustiti poimenovanje Šport klub, potem pa se je preimenovala v Šport TV.

Deli s prijatelji