PORTOROŽ IN PIRAN

Turistični delavci zadovoljni: okoli 1,1 milijona hotelskih nočitev

Objavljeno 05. januar 2015 14.39 | Posodobljeno 05. januar 2015 14.39 | Piše: STA, S. U.

Dve tretjini nočitev destinacije Portorož in Piran ustvarijo tujci.

PORTOROŽ – Turistični delavci destinacije Portorož in Piran so lani našteli nekaj več kot 1,1 milijona hotelskih nočitev, kar je odstotek manj kot v letu prej. Ob upoštevanju nočitev iz preostalih namestitvenih zmogljivosti sicer računajo, da bo skupna številka ustvarjenih nočitev presegla 1,3 milijona. Dve tretjini nočitev ustvarijo tujci.

Zaključil se je še en živahen december, ki je privabil številne obiskovalce. »Kot običajno jih je čakala odlična ponudba naših hotelov in 'wellness' centrov, preizkušen magnet za obiskovalce pa je tudi velik nabor kakovostnih prireditev, ki jih v občini Piran med prazniki ni manjkalo,« so sporočili iz Turističnega združenja Portorož.

Med božično-novoletnimi prazniki, torej od 24. decembra lani do 1. januarja letos, so v hotelih občine Piran zabeležili 27.636 nočitev, kar je sedem odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Prevladovali so tuji gosti, ki so predstavljali 71 odstotkov vseh. Med njimi je bilo največ Italijanov.

V celotnem decembru so v hotelih piranske občine zabeležili 54.194 nočitev, kar je 17 odstotkov več kot pred letom dni. Od tega je bilo 39 odstotkov nočitev domačih in 61 odstotkov nočitev tujih gostov. Število se je povečalo predvsem na račun tujih gostov, ki so ustvarili za skoraj četrtino več nočitev.

Domačih nočitev 31 odstotkov, tujih pa 69 odstotkov

V vsem letu 2014 je bilo sicer poleg več kot 1,1 milijona hotelskih nočitev ustvarjenih še približno 250.000 nočitev v preostalih namestitvenih zmogljivostih. »Ocenjujemo, da bo skupna številka presegla 1,3 milijona nočitev,« poudarjajo v portoroškem turističnem združenju.

Razmerje med domačimi in tujimi gosti ostaja skorajda nespremenjeno, kar pomeni, da je domačih nočitev 31 odstotkov, tujih pa 69 odstotkov. V primerjavi z letom prej je bilo domačih nočitev za tri odstotke več, tujih pa za tri odstotke manj.

Destinacija Portorož in Piran bo sicer v začetku letošnjega leta bogatejša za novo pridobitev, in sicer za enotni spletni rezervacijski sistem. Turistično združenje Portorož se je po zgledu hrvaške Istre, ki takšen sistem že ima, odločilo za programsko opremo Phobs.

V Sloveniji nekateri posamezni ponudniki oziroma hoteli ta sistem že uporabljajo, Turistično združenje Portorož pa bo prvo, ki bo v rezervacijski sistem združilo turistične ponudnike na celotni destinaciji. Uporabniki bodo do sistema dostopali prek spletne strani www.portoroz.si, v njem pa jim bodo na voljo konkretne informacije o namestitvenih objektih z opisi in slikami, dostopnosti, paketih, ponudbo v sezoni in zunaj nje ter ponudbo v prvem in v zadnjem hipu.

»Rezervacijski sistem bo deloval kot vedno aktualen, virtualen katalog, saj bodo ponudniki lahko sami sproti spreminjali in dodajali svoje podatke v sistemu,« izpostavljajo v združenju. Kot so prepričani, bo rezervacijski sistem Phobs na portoroškem portalu močno vplival na uporabnike pri njihovem izbiranju dopustniške destinacije.

Deli s prijatelji