ZAUPANJE

Trusted brand še četrtič Novicam

Objavljeno 08. marec 2013 15.06 | Posodobljeno 08. marec 2013 15.06 | Piše: Andrej Predin

Časopis, ki ga držite v rokah, je četrto leto zapored prejel priznanje trusted brand.

Priznanje trusted brand bomo letos prejeli že četrtič zapored (foto: Črt Majcen).

LJUBLJANA – Lanskega septembra in oktobra je že sedmo leto zapored potekala obsežna anketa med bralci revije Reader's Digest, ki je ponovno potrdila, da Slovenske novice med domačimi časniki nimajo prave konkurence. Slovenija spada med tiste države, ki so anketo izvedle po pošti; v njej so sodelovali posamezniki, ki so po starosti in spolu najbolje predstavljali strukturo prebivalstva Slovenije. Posebnost ankete je, da sodelujoči sami navajajo imena blagovnih znamk, ki jim najbolj zaupajo, v nasprotju z drugimi anketami, pri katerih se blagovne znamke običajno obkrožajo in posledično sugerirajo.

Kdo so najbolj zaupanja vredne osebe v Sloveniji?

Aktualna anketa je bila izvedena v 11 jezikih v 12 evropskih državah. Anketiranci so imenovali več kot 79.000 različnih blagovnih znamk, v Sloveniji kar 6775, kar pomeni, da je konkurenca zelo velika. Izbrani slovenski naročniki so svoje najljubše blagovne znamke naštevali v 40 različnih kategorijah, 20 je bilo enakih v vseh državah, 20 pa je bilo lokalno specifičnih. V letošnji raziskavi so anketiranci prvič izbirali najbolj zaupanja vredne osebe v Sloveniji. Med televizijskimi voditelji so izbrali Matjaža Tanka, med igralci Jurija Zrneca, med glasbeniki Adija Smolarja, med poslovneži Iva Boscarola, med politiki Danila Türka in med športniki Iztoka Čopa.

Kako ugledno je to priznanje, zgovorno kaže dejstvo, da je pri potrošnikih verjetnost nakupa do trikrat večja pri izdelkih, ki so prejeli nagrado trusted brand. »Sama značka trusted brand se vedno bolj prijema med oglaševalci in postaja prepoznavna med potrošniki. Podjetja jo že nekaj časa uporabljajo na lastnih izdelkih, nekatera v promocijskih kampanjah, nekatera na svojih prodajnih mestih,« je na včerajšnji novinarski konferenci na predstavitvi rezultatov ankete pojasnil vodja sektorja Reader's Digest Riko Rižnar. Že četrto zaporedno prejetje priznanja trusted brand pomeni da Slovenske novice delajo dobro, po volji in okusu ljudi. Tudi prenova časopisa, ki je sledila lanski nagradi, je bila korak v pravo smer in nas je še približala dragocenim bralcem.

Najmanj zaupamo politikom, ekonomistom, duhovnikom in sodnikom

Anketa Trusted brand pa se ne posveča zgolj merjenju priljubljenosti in prepoznavnosti blagovnih znamk, temveč tudi zaupanju v politiko, institucije in poklice. Glavna urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek nam je razkrila številne zanimive statistične podatke in posebnosti Slovenije v primerjavi z drugimi državami. Pri nas le pet odstotkov ljudi verjame, da jim bo vladna politika omogočila zaposlitev. Po drugi strani pa s preostalimi Evropejci delimo prepričanje, da najbolj zaupanja vreden poklic opravljajo gasilci, ki jim v povprečju zaupa kar 95 odstotkov ljudi. Ta podatek je razveselil predstavnika Gasilske zveze Slovenije Antona Korena, ki je bil prav tako navzoč na novinarski konferenci. »Gasilcem to priznanje veliko pomeni. Ni presenečenje, da nas ljudje opazijo, ker opravljamo pomembne naloge. V Sloveniji za varnost skrbi 550 poklicnih in 141.000 prostovoljnih gasilcev, ki svojega poslanstva tehnično ne razumejo kot poklic,« je pojasnil Koren.

Ne preseneča, da so se tudi letos daleč najslabše odrezali politiki, ki jim zaupa le pet odstotkov ljudi. Na samem dnu jim delajo družbo finančni svetovalci, duhovniki in sodniki. Zanimivo je, da smo Slovenci s 50-odstotnim zaupanjem v novinarje visoko nad evropskim povprečjem, ki znaša le 30 odstotkov. Zagotovo je k temu priznanju veliko prispevala tudi ekipa Slovenskih novic, ki zavidljivih 22 let s svojo požrtvovalnostjo in iznajdljivostjo vsak dan prinaša sveže novice v desettisoče gospodinjstev. Priznanje trusted brand je tudi zaveza, da bomo nadaljevali našo skupno zgodbo o uspehu.

Deli s prijatelji