PRODAJA

»Transparentnost privatizacije Aerodroma je izpuhtela«

Objavljeno 05. september 2014 10.21 | Posodobljeno 05. september 2014 10.21 | Piše: Mo. S.

Vinci je prodajalca zaprosil tudi za informacije, ki jih je v času ekskluzivnih pogajanj dobil konkurent Fraport.

Promet poteka nemoteno, napaka je odpravljena

LJUBLJANA – Francoska družba Vinci, ki se ob nemškem Fraportu pogaja za nakup Aerodroma Ljubljana, je svojo ponudbo izboljšala, moti pa jo, da je transparentnost privatizacije Aerodroma »izpuhtela«.

Razočarani nad postopkom

»Prepričani smo, da celoten postopek prodaje ni voden jasno in transparentno. Naše razočaranje je zato na mestu, saj smo verjeli zagotovilom tako prejšnje vlade kot novo nastajajoče, da bo privatizacija potekala transparentno. Resnično smo zagreti za nadaljnji razvoj aerodroma. Verjamemo, da lahko privabimo nove letalske linije, odpremo nove poti in Slovenijo, predvsem pa njene ljudi, bolje povežemo s svetom. Tak razvoj bi največ prinesel ljudem, turizmu, konkurenčnosti in gospodarskem razvoju,« so zapisali.

Konkurent višino ponudbe znižal

Ekskluzivna pogajanja z nemškim Fraportom so se pretekli vikend iztekla, a dogovora niso sklenili. Hkrati je Fraport znižal višino svoje ponudbe, Vinci pa je zaradi tega presenečen, saj gre pri takih transakcijah, tako pravijo, za edinstveno prakso.

Vinci je svojo ponudbo v četrtek izboljšal, tako da je zdaj »ponudba brez vsakršnih pogojev, tudi takih, ki jih nemški konkurent uporablja za nižanje svoje osnovne ponudbe. Vinci je pripravljen podpisati prav tako pogodbo, kot jo je originalno predlagal SDH.«

Želijo enake informacije kot Fraport

Vinci je prodajalca zaprosil za informacije, ki jih je v času ekskluzivnih pogajanj dobil konkurent, saj si želi zagotoviti enakovredno obravnavo, ki je po njihovem do zdaj ni bil deležen. Prodajalcu so predlagali še, da vendarle omogoči tretji krog pogajanj. »Da bi se zagotovila transparentnost, so predlagali, da ponudniki svoje končne ponudbe oddajo v zaprtih kuvertah. Na ta način bi se maksimirala vrednost prodaje za deležnike in Slovenijo. SDH je tako možnost zavrnil,« so še zapisali.

Deli s prijatelji