NA KOŽO

Top shop potrošnik

Objavljeno: 03.01.2018 22:15Posodobljeno: 03.01.2018 22:15

Meni ni do smeha, ko moram za izdelek plačati 29-krat toliko, kot sem dan po plebiscitu.

Ugotavljam, da je moje delo pri luščenju vsebin, o katerih pišem, v zadnjem času lažje. Samo okrog se ozrem, pa že imam obilo štofa, ki kar kliče po razmisleku. Tako me je prejšnji teden presenetila TV-novica, da je vsak Slovenec od osamosvojitve dalje zgradil 2,7 kvadratnega metra trgovskih površin, Ljubljančan pa celo 3,44. Da ne bo držalo, pravite? A je res. Od plebiscita smo neumorno gradili. Trgovci so bili navdušeni nad našim rastočim BDP in precej nerazsodno zapravljivostjo, ko smo »kupovali nepotrebne stvari z denarjem, ki ga še nismo zaslužili«, kot je na istem kanalu pribil eden od domačih strokovnjakov za naše ravnanje, in to še vedno zelo pogosto počnemo. Smo nekakšni top shop potrošniki, pravijo raziskave, ki s praznjenjem denarnic poskušamo zatreti skrb vzbujajočo notranjo praznino, pa nam to, kljub pogostim nakupnim seansam, precej rado spodleti. 

»Celoten članek je na voljo našim naročnikom. Vabimo vas, da to postanete: v sledeči tabeli si izberite digitalni paket po vaši meri.«

Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Dela d.o.o.

Osrednje novice

Vode ROI pri nas ni mogel prodajati. FOTOgrafije: Igor Mali

Državo toži zaradi mineralne vode

Stanislav Pšeničnik trdi, da je njegova voda ROI drugačna od Donata. ...

Grdi zdrs bitcoina. Lastniki bodo razočarani

Razprodajo številnih kriptovalut, ne samo bitcoinov, je pripisal vse večjim pritiskom po re ...

Komentiraj članek

Pred komentiranjem se prosim prijavite. Še nimate uporabniškega računa? Registrirajte se!

Pogoji komentiranja