NA KOŽO

Teleligakom

Objavljeno 17. september 2012 00.30 | Posodobljeno 17. september 2012 00.44 | Piše: Rok Tamše

V nogometni Evropi si manejo roke zaradi slovenske medijske krajine.

Nogometno ligo prvakov bomo v novi sezoni, ki se s tekmami v skupinah začne jutri, v videopodobi skoraj v celoti lahko spremljali na Siolovi spletni strani, klasični televizijski gledalci pa bodo ob torkih za ogled ene tekme morda izbrali program nove televizije Planet TV, ki bo svoj krst doživela prav jutri z nogometom, ob sredah pa program komercialne športne televizije Sportklub s prav tako eno tekmo. Zmedeni? Niste edini.

Telekom Slovenije (TS) širi svoja poslovna področja. Nogometna liga prvakov na spletu in klasični televiziji je odlična vaba za lov na naročnike, gledalce in oglaševalce za njihov spletni portal in Planet TV. Kapo dol za poslovno drznost in dodano vrednost v tehnološkem smislu, ko gledamo na karavano največjih nogometnih klubov z očmi slovenskega spletnega uporabnika. V tej luči so se telekomovci tudi predstavili na nedavni novinarski konferenci. Ob vznesenosti nad tehnologijo, s katero bodo svojim naročnikom za 40 evrov na sezono ponudili planet nogomet, in prestižem, ki ga ponujajo največji zvezdniki žogobrca, so, verjetno nehote, pozabili na bistveno za gledalce, torej komentatorje.

Čeprav v Telekomu molčijo o denarju za odkup pravic za ligo prvakov za tri sezone, ne bo napačna ocena, da so zadevo v konkurenci aktivnih Pro Plusa in Sportkluba ter zadržane RTV Slovenija močno preplačali. Z bazo obstoječih naročnikov posebnih (nogometnih) spletnih paketov (na omenjeni novinarski konferenci so postregli s številko 4500), s potencialnimi novimi naročniki in prihodki od oglasov bodo zelo težko pokrili stroške za odkup pravic in produkcijo lige prvakov.

Zadeva je postala resno komercialna. Ljubitelji nogometa so zdaj postavljeni pred dejstvo, da bodo morali pošteno seči v žep, če bodo hoteli spremljati vse tekme lige prvakov s slovenskimi komentarji. To bo mogoče le na računalniku, tablici ali pametnem mobilniku, če seveda niste naročnik ustreznih Siolovih storitev.

Če že ne doma, si vsaj v nogometni Evropi manejo roke zaradi krasne slovenske medijske krajine.

Deli s prijatelji