PO PROPADLI PRODAJI

Telekom obljublja: Zagotavljali bomo najsodobnejše storitve

Objavljeno 04. avgust 2015 19.03 | Posodobljeno 04. avgust 2015 19.10 | Piše: STA, Mo. S.

Postopek prodaje Telekoma Slovenije je tudi uradno zaključen, so danes sporočili iz SDH.

LJUBLJANA – V Telekomu Slovenije poudarjajo, da so vseskozi strokovno podpirali postopek prodaje, za njihovo poslovanje pa je pomembno, da proces ne traja predolgo. Začrtani strategiji in viziji razvoja so sledili tudi v času prodaje, strateškim usmeritvam pa bodo prav tako sledili tudi v prihodnje, so zapisali v odzivu na končanje prodaje.

V Telekomu Slovenije poudarjajo, da so postopek prodaje državnega deleža družbe vseskozi strokovno podpirali. Kljub temu da britanski sklad Cinven kot edini ponudnik za nakup 72,75-odsotnega deleža ne želi nadaljevati pogajanj za zaključek prodajnega postopkaimage, v družbi poudarjajo, da bodo tudi v prihodnje sledili strateškim usmeritvam.

Strategija skupine Telekom Slovenije med drugim temelji na prevzemu družbe Debitel in uspešnem zaključku postopkov konsolidacije v Makedoniji, spremljali pa bodo tudi možnosti nadaljnjih konsolidacij. »V skupini bomo tudi v prihodnje svojim uporabnikom zagotavljali najsodobnejše in celovite telekomunikacijske storitve v vrhunskih omrežjih, svoje napore pa še naprej vlagali v krepitev tržnega položaja skupine v vseh segmentih poslovanja,« so še zapisali v odzivu.

Nič več ekonomsko vzdržno

Postopek prodaje Telekoma Slovenije je tudi uradno zaključen, so danes sporočili iz Slovenskega državnega holdinga (SDH), ki je prodajni postopek vodil v imenu konzorcija prodajalcev na čelu z državo kot največjim lastnikom Telekoma Slovenije. Cinven jim je v ponedeljek namreč sporočil, da ob upoštevanju več pomembnih dogodkov, ki so se zgodili od junijske ponudbe za nakup Telekoma Slovenije, transakcija zanj ni več ekonomsko vzdržna. Zaradi zaostrenih razmer na finančnih trgih so se zvišali stroški financiranja, kar negativno vpliva na celoten postopek. Prav tako kot enega izmed glavnih vzrokov v Cinvenu po navedbah SDH navajajo zelo negotovo poslovno okolje, v katerem posluje Telekom Slovenije, ter izpostavljajo kompleksnost političnega okolja v Sloveniji ter tudi močno odmevnost, ki jo je ta prodajni postopek imel v javnosti.

Deli s prijatelji