LJUBLJANA – Sodobni način življenja s stalnim hitenjem, ki smo mu vse bolj priča, odpira nove poslovne priložnosti v gostinstvu, predvsem na področju hitre prehrane. Sendviči so ena od rešitev za hitro potešitev lakote v pisarni ali na poti. Ali je to tudi zdravo, pa je v marsičem odvisno od sestavin in načina priprave sendviča. Globalna franšiza restavracij Subway, ki velja za najhitreje rastočo prehrambno franšizo na svetu, ima dober recept – sendvič, ki ga po željah gosta pripravijo pred njegovimi očmi. Restavracijo Subway imamo dobra tri leta tudi v Ljubljani, za Bežigradom; decembra 2013 jo je odprl Iztok Levac s poslovnim partnerjem Tomažem Hladnikom in sta aprila 2013 ustanovila podjetje Sub, d. o. o.
Subway ima v verigi 44.773 restavracij v 112 državah, več kot 5000 v Evropi. Levac kot pomembno konkurenčno prednost restavracij Subway vidi v tem, da vsak izdelek pripravijo pred gostom, natančno po njegovih željah. »Gost si najprej izbere eno izmed petih vrst kruha, ki ga pečemo ves dan, tako da je vedno okusen in svež. Nato izbere, katere mesnine, sir, zelenjavo in omake želi. Največkrat oziroma na željo stranke sendvič tudi popečemo,« razloži Levac postopek.
Ponujajo tudi catering za razne priložnosti, kot so poslovni dogodki, rojstni dnevi, športna srečanja. V bližnji prihodnosti načrtujejo odprtje dodatnih restavracij, pri čemer se bodo osredotočili na pet največjih slovenskih mest. Do leta 2025 bi jih želeli odpreti še vsaj trideset, potencial celotne Slovenije pa ocenjujejo na 80 restavracij Subway.
Naš sogovornik omeni še, da so se pred kratkim včlanili v Trgovinsko zbornico Slovenije in da so zadovoljni z njihovo podporo. »Skupaj poskušamo definirati določene razmere v zvezi z zakonom o trgovini, ki pa bodo ob uspešni izvedbi pripomogli k hitrejšem razvoju blagovne znamke Subway na našem trgu. Pomagali so nam tudi z bazo članov pri pridobivanju potencialnih franšizojemalcev,« sklene Levac.