MOL

Stegujejo roko po Sloveniji

Objavljeno 02. november 2014 13.51 | Posodobljeno 02. november 2014 13.51 | Piše: STA, D. P.

Mol ima v Sloveniji 34 bencinskih servisov in ima tretjo največjo mrežo, tržni delež pa je močno povečal leta 2011, ko je kupil Tuševe bencinske servise.

Želi si še več v Sloveniji.

BUDIMPEŠTA – Madžarski naftni velikan Mol, ki je v Sloveniji prisoten tako na trgu na debelo kot na drobno, si želi povečati tržni delež v maloprodaji goriv, ki je zdaj okoli sedemodstoten. Koliko trga bi radi imeli, odgovorni za trgovino na drobno v Molu Lars Höglund ni želel navesti, dejal je le, da ga želijo povečati 'pomembneje'.

Okrepiti prisotnost

»Želimo rasti in krepiti prisotnost v Sloveniji,« je v pogovoru s slovenskimi novinarji prejšnji teden v Budimpešti dejal Höglund. »Vse priložnosti na trgu bomo pogledali.«

O podrobnostih ni želel govoriti, je pa ob tem izpostavil »previden pristop,« ki da ga imajo pri investiranju tako pri širitvi kot prenovi obstoječih bencinskih servisov. »Pripravljeni smo investirati, kjer je to smiselno,« je dejal. Dobra popotnica pri tem je, če so pri gradnji novih servisov zemljišča neobremenjena in se lahko dobijo za gradnjo potrebna dovoljenja.

Za Mol je pomembno zvišanje prihodkov na področju negoriv oz. na področju trgovskega blaga in storitev, kar pa ne pomeni, da se ne bo več osredotočal na goriva, saj so ta njihova hrbtenica.

Slovenija je za Mol zelo pomembna in ima velik potencial: ima geostrateško lego, najvišjo gospodarsko rast v srednjevzhodni evropski regiji, pomembna je tudi z vidika tranzita, je še dejal prvi mož maloprodaje v Molu.

Rast prodaje

Molovi poslovni načrti tako za maloprodajo in veleprodajo so po pojasnilih direktorice Mola Slovenije Valerije Glavač izredno obetavni, saj na obeh načrtujejo rast prodaje v naslednjem letu.

»Aktivni bomo na področju investicij, tako pri razvoju mreže (projekti novih bencinskih servisov predvsem v regijah, kjer smo delno prisotni) kot tudi na področju vlaganja v obstoječe bencinske servise,« je dejala. Dodala je, da je glavni cilj, da Mol Slovenija postane strankam prva izbira tako na področju goriv kot na področju trgovskega blaga in storitev, ki jih nudijo.

Tako po njenih besedah nenehno iščejo nove, dobičkonosne poslovne priložnosti na trgu, s pomočjo katerih bi lahko še dodatno okrepili prisotnost, predvsem na območjih, kjer še niso prisotni.

Mol ima v Sloveniji 34 bencinskih servisov in ima tretjo največjo mrežo, tržni delež pa je močno povečal leta 2011, ko je kupil Tuševe bencinske servise.

V Ljubljani še ni prisoten, kar še vedno ostaja cilj, so pa letos odprli dva bencinska servisa, in sicer na Ptuju ter v Rožni Dolini pri Novi Gorici. Mol Slovenija je lani ustvaril 211 milijonov evrov prihodkov, od tega je na maloprodajo odpadlo 147 milijonov evrov. Dobiček iz poslovanja je medtem dosegel 2,6 milijona evrov, količina prodanih naftnih derivatov pa 147.000 ton.

»Gotovo bomo uspešno preteklo leto v letošnjem letu le še nadgradili, saj na osnovi pridobljenih podatkov za prvih 10 mesecev ocenjujemo, da bomo presegli lanske rezultate,« je še dejala Glavačeva in ocenila, da je k temu prispevalo tudi odprtje novih bencinskih servisov na Ptuju in pri Novi Gorici.

Deli s prijatelji